نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. شهريور 1396 - 8:30   |   کد مطلب: 23477
مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد
برپایی جشن عاطفه‌ها در 240 پایگاه ملایر
مدیر کمیته امداد ملایر از برپایی جشن عاطفه‌ها در 240 پایگاه در سطح اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور با هدف دستگیری از دانش‌آموزان نیازمند اظهار کرد: امسال نیز جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار مهر» همزمان با سراسر کشور در ملایر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری «جشن عاطفه‌ها» در دو مرحله در ملایر و سامن خبر داد و گفت: این جشن در مرحله اول در روزهای 23 و 24 شهریورماه و در مرحله دوم نیز در 19 مهرماه برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر از برپایی 240 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در ملایر خبر داد و افزود: این پایگاه‌ها در مدارس، مساجد، میعادگاه‌های نماز جمعه و میادین شهر برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشن با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش، پایگاه‌های مقاومت بسیج و صدا و سیما برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده بعد از بسته‌بندی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

کرمی‌مقدم از کمک 275 میلیون تومانی مردم ملایر در سال گذشته به جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: این کمک‌ها در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی بوده است.

وی از پیش‌بینی کمک 350 میلیون تومانی مردم ملایر و سامن در جشن عاطفه‌های امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم امسال نیز مانند سال‌های گدذشته نوعدوستی خود را اثبات کرده و کمیته امداد ملایر را در راستای کمک و حمایت از محرومان و نیازمندان یاری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار