نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. شهريور 1396 - 22:23   |   کد مطلب: 23334
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد
برگزاری نماز عید قربان در 5 نقطه شهرستان ملایر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری نماز باشکوه عید قربان در پنج نقطه شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به برنامه‌های اعیاد قربان و غدیر در شهرستان ملایر اظهار کرد: این برنامه‌ها در مساجد، بقاع متبرکه و حسینیه‌ها و فضاهای عمومی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دعای پرفیض عرفه در 14 نقطه شهرستان ملایر خبر داد و گفت: برنامه محوری دعای عرفه در مسجد جامع ملایر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری نماز پرصلابت عید سعید قربان در پنج نقطه شهرستان ملایر افزود: نماز عید قربان ساعت 7 صبح در مسجد جامع ملایر به امامت حجت‌الاسلام برقراری امام جمعه شهر ملایر و در شهرهای سامن، جوکار، ازندریان و اسلام شهر آق‌گل به امامت ائمه جمعه این شهرها برگزار خواهد شد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای 8 شهریورماه تصریح کرد: مراسم بزرگداشت شهدای والامقام هشتم شهریورماه و نیز گرامیداشت 70 شهید کارمند شهرستان ملایر، دیروز همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

بیات خاطرنشان کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام مغیثی امام جمعه شهرستان نهادند و با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان الوند (قلعه)کوی سیفیه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار