نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. شهريور 1396 - 23:11   |   کد مطلب: 23274
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان گفت: شهید حججی نمونه‌ای جوان بااراده نظام جمهوری اسلامی بود که در لحظه شهادت عزم و ارادت را به نمایش گذاشت.

به گزارش ملایری‌ها؛ رضا قیاسی در حاشیه  افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر ملایر با گرامی داشت یاد شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: شهید حججی نمونه‌ای جوان بااراده نظام جمهوری اسلامی بود.
وی افزود:شهید حججی در لحظه شهادت عزم و ارادت را به نمایش گذاشت و این شهید والامقام الگویی بی‌نظیر برای جوانان آینده این مرزوبوم است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان شهادت شهید حججی را همانند شهادت شهید حسین(ع) دانست و بیان کرد: این شهید والامقام صلابت یک مرد انقلابی مسلمان را به دنیا نشان داد.
وی گفت: شهادت شهید حججی با عزم و اراده و خواست خداوند ستون فقرات دشمن را به لرزه درآورد.
قیاسی گفت: امروز مدافعان حرم مرز درگیری با داعش به آن سوری مرزهای کشور برده‌اند و مردم ایران در امنیت کامل امور خود را انجام می‌دهند.
وی با انتقاد از وضعیت کشور در دولت نهم و دهم بیان کرد: در هفته دولت در استان همدان 859 پروژه بااعتبار 883 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان با اشاره به عملکرد درخشان بنیاد مسکن در استان همدان بیان کرد: درحالی‌که میانگین اجرای طرح بهسازی در کشور 41 درصد استان همدان 30 درصد از میانگین بالاتر است.
وی گفت: طرح بهسازی انقلابی در روستاها اجرا کرد و امروز با اجرای فاز اول طرح بهسازی در روستاها ما به سراغ فاز دو و سه رفته‌ایم.
قیاسی اشتغال را یکی از مشکلات اصلی امروز کشور عنوان کرد و گفت: برای اینکه ما اشتغال ایجاد کنیم باید سرمایه‌گذار به کشور بیاید.
وی افزود: اما باید برای سرمایه‌گذاران امنیت سرمایه ایجاد کنیم تا بتوانند به‌خوبی در کشور سرمایه‌گذاری ایجاد کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان گفت: ما به نبال رشد 8 درصدی اقتصادی هستیم و اگر سرمایه‌گذار به کشور نیاید ما نمی‌توانیم به این رشد برسیم.
وی تأکید کرد: یک کارآفرینی خاص همانند منبت‌کاری در دهنو یا تراشکاری در کردآباد همدان  می‌تواند کل روستا را کمک کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما