نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. شهريور 1396 - 22:54   |   کد مطلب: 23264
جانشین فرماندهی انتظامی همدان گفت: ۳۰ کلانتری در استان همدان دارای مشاوره رایگان هستند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از مهر؛ فرامرز به گذر در جمع خبرنگاران اقدامات پیشگرانه اجتماعی پلیس را تشریح کرد و با اشاره به نگهبان محله به عنوان محل تلاقی و مشارکت همکاری شهروندان و اصناف با پلیس گفت: امسال از ۵ هزار و ۲۶ پرونده تشکیل شده در زمینه ساماندهی نگهبان محله به ۳۲ هزار پرونده انتظامی رسیدگی شد.

به گذر با بیان اینکه بیش از ۳۰ کلانتری در استان همدان دارای مشاوره رایگان هستند، یادآور شد: طی سالجاری ۴ هزار و ۸۱۱  مشاوره رایگان در حوزه نیروی انتظامی انجام شده و از مجموع پرونده‌های تشکیل شده ۸۵ درصد منجر به صلح و سازش شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی همدان گفت: پلیس در حوزه کاهش استرس روانی شهروندان و کمک به درخواست مشاوره ای شهروندان موفق عمل کرده و مرکز مشاوره آرامش پلیس استان روز به روز مورد اقبال شهروندان واقع می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی نیز ۱۴۹ هزار  نفر تحت آموزش همگانی قرار گرفتند، گفت: ۱۷۵ تخته بنر آموزشی پیشگیرانه در مکان های عمومی نصب و ۶۰ هزار بروشور در حوزه فرهنگ‌سازی و رعایت نکات ایمنی تهیه و در میان شهروندان توزیع شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی همدان همچنین از برگزاری ۱۲۵ کارگاه توجیهی و آموزشی در زمینه آگاهی‌بخشی به مردم در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت:  ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در این زمینه آموزش دیده اند.

دیدگاه شما