نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. شهريور 1396 - 0:32   |   کد مطلب: 23216
مدیر فرودگاه همدان از آغاز برقراری پرواز همدان ـ نجف خبر داد و گفت: پرواز عتبات عالیات شهریور ماه از فرودگاه همدان انجام می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها سهراب کلوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از انجام پرواز همدان ـ نجف از فرودگاه همدان خبر داد و اظهار کرد: این پرواز برای نیمه نخست شهریورماه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه هنوز شرکتی برقراری پرواز همدان ـ نجف را بر عهده نگرفته است، تصریح کرد: شرکت العراقی بغداد قرار بود این پرواز را انجام دهد، که با انصراف این شرکت، اکنون در حال رایزنی با شرکت‌های داخلی هستیم.

مدیر فرودگاه همدان با تأکید بر اینکه حتماً پرواز همدان ـ نجف در شهریورماه توسط یک شرکت‌ داخلی انجام می‌شود، بیان کرد: ما به دنبال عقد قرارداد با شرکت بغدادی برای کاهش هزینه پرواز بودیم، که با زمین‌گیر شدن هواپیمای عراقی این شرکت انصراف داد.

وی با بیان اینکه هفته‌ای یک پرواز از همدان به نجف انجام خواهد شد، اضافه کرد: زمان و هزینه پرواز پس از قطعی شدن قرارداد با شرکت داخلی اطلاع‌رسانی می‌شود.

کلوندی با اشاره به اینکه حج و زیارت در این زمینه پیشگام بوده و همکاری لازم را داشت، گفت: برقراری پرواز عتبات عالیات بدون همکاری حج و زیارت نشدنی است و همه هماهنگی‌ها و تضمین امنیت عراق با حج و زیارت است که بسیار هم پیگیر هستند.

وی در خصوص بازگشت زائران بیت‌الله‌الحرام نیز بیان کرد: هنوز نامه بازگشت زائران به فرودگاه همدان داده نشده است، اما طبق برنامه قبلی بازگشت زائران حج تمتع از 15 شهریور پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار