نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. مرداد 1396 - 22:41   |   کد مطلب: 23209
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: شهید «محسن حججی» محصول و پرورش‌یافته مساجد ارزشی بود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ سرهنگ پاسدار جهانگیر کریمی در مراسم روز جهانی مسجد که در مسجد بقیه‌الله شهرک کارمندان کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: نیروهای انقلابی و‌ ارزشی در راه اعتلای فرهنگ مساجد اسلامی تلاش کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته جهانی مساجد که یادآور حادثه اسفناک آتش‌سوزی مسجدالاقصی به عنوان قبله نخست مسلمین توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی در 30 مرداد ماه 1347 (21 آگوست 1969 میلادی) است گفت: افرادی که متولی مساجد هستند باید همگی از نیروهای انقلابی و ارزشی باشد و در راستای انقلابی‌گری حرکت کنند.

کریمی با اشاره به اینکه مساجد به سه دسته تقسیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی می‌شود عنوان کرد: دسته اول از مساجد، مساجدی هستند که متولی آنها ائمه‌ کفر هستند و با شعارهای آمریکایی بر جنایتهای آمریکاییان سرپوش می‌گذراند و ضربات جبران ناپذیری بر پیکره اسلام وارد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دسته دیگر نیروهای انقلابی و ارزشی هستند که همواره در راستای ارزشهای اسلامی تلاش میکنند افزود: محصول فعالیت این نیروهای انقلابی مسجد ارزشی است که از دل از این مساجد شهدای مدافع حرم، شهید محسن حججی و سایر انقلابیون پرورش می‌یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه با بیان اینکه دسته سوم‌ این مساجد شامل مساجدی که مروج ناامیدی و یأس در جامعه هستند گفت: در این میان تنها نیروهای انقلابی در راه اعتلای مسجد اسلامی تلاش می‌کنند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار