نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. مرداد 1396 - 22:23   |   کد مطلب: 23201
جانشین فرمانده انتظامی زنجان خبر داد
فروش تریاک با طعم خرما/ سوداگران مرگ روانه زندان شدند
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران آگاهی شهرستان طارم موفق شدند مقدار یک کیلو و ۶۳۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقداری مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه را که به طرز ماهرانه ای در یک خودرو پیکان وانت جاسازی شده بود کشف کنند.

به گزارش ملایری‌ها جعفر کردلو امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، اظهار کرد: چندی پیش ماموران پلیس آگاهی شهرستان طارم با انجام اقدامات فنی و پلیسی در جریان فعالیت دو قاچاقچی مواد مخدر اهل قزوین که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر تریاک و مواد مخدر صنعتی شیشه به وسیله یک دستگاه وانت پیکان می کردند قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: ماموران متهمان را تحت کنترل قرار داده و روز گذشته موفق شدند در بازرسی از خودروی وانت پیکان  مقدار یک کیلو و ۶۳۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقداری مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که زیر بار خرما به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف کنند.

جانشین فرمانده یانتظامی استان زنجان با بیان اینکه :متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند، عنوان داشت: پلیس همواره با تمام توان در ایجاد امنیت پایدار و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر تلاش می‌کند.

کشف بیش از ۸ هزار بسته تنباکوی قاچاق در زنجان

کردلو در ادامه از کشف بیش از هشت هزار بسته تنباکوی خارجی قاچاق از یک دستگاه کامیون در اتوبان  زنجان-قزوین خبر داد و افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی زنجان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان-قزوین به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با استفاده از علائم هشدار دهنده این کامیون را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو هشت هزار و ۳۹۵ بسته تنباکوی قاچاق کشف کردند.

جانشین انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده به همراه کالاهای مشکوفه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شده است.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار