نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. مرداد 1396 - 14:51   |   کد مطلب: 23198
امام‌جمعه همدان گفت: باید با مسئله قاچاق بسیار سخت‌گیری کرد و تا زمانی که قاچاق حاکم است وضعیت تولید هرروز بدتر می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در شورای اداری شهرستان ملایر هر مسئولیتی را نزد افراد امانتی از سوی خدا عنوان و اظهار داشت: همه ما از بزرگ‌ترین مسئولیت‌ها تا کوچک‌ترین شغل‌ها امانت‌دار خدا و خلق خدا هستیم و از این امانت‌ها باید هر چه‌بهتر نگهداری کنیم.

وی یکی از دلایل مشکلات اقتصادی و وضعیت کشور را داشتن مسئولیت بالاتر از توان هر فرد عنوان کرد و گفت: اگر هر کس به‌اندازه توان خود مسئولیت‌ها را قبول کند در کارها پیشرفت خواهیم داشت.

امام‌جمعه همدان گفت: هر مسئولی که توانایی انجام کاری را ندارد باید آن را واگذار کند چراکه کار کردن برای مردم آسان نیست.

وی گفت: از پایین‌ترین سطوح هر مسئولی که گماشته می‌شود باید اهلیت یعنی تخصص و تعهد آن سنجیده شود و اگر توانایی آن را ندارد کار به او سپرده نشود.

آیت‌الله محمدی به‌تمامی مسئولین توصیه کرد: همه باید در وضع زندگی خود بازنگری کنند و اگر توان و عشق و تخصص به جایگاه و شغلشان رادارند تک‌تک لحظه‌های آن عبادت است وگرنه به مردم و خدا خیانت کرده‌اند.

وی با انتقاد از ترافیک موجود در ملایر بیان کرد: امروز ملایر و همدان تاکسی باران شده است چراکه در این شهرها شغل و صنعت وجود ندارد مسئولین باید چاره‌ساز باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بیان کرد: ما در ایران اسلامی کار کم نداریم بلکه مشکل کارگر داریم چراکه همه مردم مدرکی گرفته و به دنبال پشت‌میزنشینی هستند.

وی تأکید کرد: مسئولین باید در محدوده شهرستان نارسایی‌ها، کاستی‌ها و کمبودها را رصد کرده و علاج آن‌ها را بیایند.

آیت‌الله محمدی تجمل‌گرایی را یکی از مشکلات اساسی امروز جامعه عنوان کرد و گفت: باید با مسئله قاچاق بسیار سخت‌گیری کرد و تا زمانی که قاچاق حاکم است وضعیت تولید هرروز بدتر می‌شود.

امام‌جمعه ملایر نیز در این نشست با تسلیت زندگی امام جواد(ع) اظهار کرد: زندگی امام نهم بهترین الگو برای دشمن‌شناسی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری بیان کرد: امام جواد(ع) با اقدامات خود چهره نفاق حاکمیت عباسی را برملا ساختند.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید را مهم‌ترین وظیفه امروز همه مسئولین عنوان کرد و گفت: با تقویت اقتصاد کشور و تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی بزرگ‌ترین شعار ما که همان مرگ بر آمریکا است محقق می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار