نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. مرداد 1396 - 14:48   |   کد مطلب: 23197
فرماندار ملایر گفت: در ایام هفته دولت 207 پروژه بااعتبار 59 میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در نشست شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اظهار داشت: در این هفته 185 پروژه به مبلغ 34 میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاحیه خواهیم داشت.

وی با اشاره به میزبانی ملایر از استاندار و معاونان وی در هفته دولت افزود: در این هفته 24 پروژه به ارزش ریالی 24 میلیارد و 600 میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار ملایر با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: پس از انتخابات در یک فضای خوب و با همدلی بین همه مسئولین نظام برقرار بود و مراسم تحلیف و تنفیذ بااقتدار برگزار شد.

وی گفت: با فعالیت دولت دوازدهم  و با بسترهای فراهم‌شده کشور در حال جهش و پیشرفت است.

رضایی تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال را از اولویت‌های رئیس‌جمهوری عنوان کرد و گفت: امروز انتظار جامعه این است که یک شتاب جدی در بین مسئولین به وجود بیاید.

وی گفت: مسئولین باید از حال عادی واداری خارج شوند و متأسفانه برخی مدیران روحیه جهادی و مسئولیت‌پذیری را ندارند و همه باید تکلیف خود را مشخص کنند که اگر توانایی انجام کار و همسویی باسیاست‌های دولت را ندارند باید تکلیف خود را مشخص کنند.

فرماندار ملایر تأکید کرد: بایستی از شخص محوری و چارچوب اداری خارج شد و ما نیازمند برنامه بود و مدیران باید بر اساس برنامه‌ها حرکت کنند و اگر مدیری برای مجموعه خودش نقشه راه اجرایی نداشته باشد اشکال اساسی دارد.

وی گفت: برخی از مدیران با پیگیری‌ها از استان و درخواست‌های مردم کارها را پیگیری می‌کنند و درحالی‌که باید با تلاش و تحرک بیشتر داشته باشیم و هفته دولت بهترین زمان برای نشان دادن تحرکات دولت است.

رضایی حضور مسئولین در بین مردم را کمرنگ دانستن و عنوان کرد: حضور مسئولین در بین مردم امیدبخش است و بسیاری از مطالبات را از زبان مردم می‌توانیم دریافت کنیم.

وی تولید و اشتغال، فعالیت‌های فرهنگی  و کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان عنوان کرد و گفت: هر منطقه‌ای استعداد خاص خود را داشته و شهرستان ملایر با پیگیری‌ها انجام‌شده توسط مسئولین توانست عنوان شهر ملی مبل و منبت را کسب کند.

فرماندار ملایر گفت: جشنواره مبل و منبت از 15 تا 24 شهریورماه برگزارشده و همه مسئولین باید برای بهتر برگزار شدن این جشنواره پای‌کار بیایند.

وی این جشنواره را بهترین فرصت برای نشان دادن ظرفیت‌های شهرستان دانست و بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده از مدیرکل بازرگانی صداوسیما مجوز پخش 2 هزار ثانیه آگهی و تبلیغات با محوریت جشنواره مبل و منبت گرفته شود.

رضایی این تبلیغات با رایزنی‌های انجام‌شده به‌صورت رایگان در اختیار شهرستان گذاشته‌شده است و بهترین فرصت برای تبلیغ میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان ملایر است.

فرماندار ملایر با اشاره به آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: اعضای شورا شهرداران خوب و مؤثر برای شهر انتخاب کنند تا زمینه پیشرفت شهر فراهم شود.

وی با اشاره به اجرای طرح کرامت در ملایر بیان کرد: پس از اجرای این طرح نقاط آلوده شهرستان، محل‌های توزیع  و خرده‌فروشان شناسایی‌شده و است میزان کشفیات مواد مخدر رشد چشمگیری داشته است.

رضایی به اقدامات انجام‌شده در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت:از زمان آغاز به کار بنیاد صیانت از خانواده آمار طلاق در شهرستان 27 درصد کاهش داشته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار