نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. مرداد 1396 - 7:46   |   کد مطلب: 23181
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک موتورسوار به علت انجام حرکات نمایشی و تردد با سرعت بالا در مسابقه با دیگر دوستان خود پاهای خود را از دست داد.

به گزارش ملایری‌ها سرهنگ رضا عزیزی روز در گفت و گو با ایرنا افزود: چندی پیش گزارش های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت توسط یک جوان موتورسوار به پلیس ارائه شده بود.
وی اضافه کرد: این فرد اقدام به استفاده از موتورسیکلت یک هزار سی سی کرده در حالیکه در جاده های درون و برون شهری استفاده از موتورسیکلت های بالای 250 سی سی ممنوع است.
وی بیان کرد: این موتور سوار چندین نوبت به هشدارهای پلیسی بی توجهی کرده بود و در آخرین نوبت سرعت ثبت شده این موتورسیکلت توسط دوربین های ثبت تخلف 195 کیلومتر در ساعت گزارش شده بود.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: همچنین گزارش های مردمی مبنی بر حضور چند جوان موتورسوار به خصوص فرد یاد شده در مکانی و شرط بندی آنها دریافت شده بود.
سرهنگ عزیزی افزود: در حالیکه دستگیری این فرد و توقیف موتورسیکلت وی در دستور کار پلیس قرار داشت وی صبح شنبه در جاده ملایر دچار سانحه شد.
این مقام انتظامی همدان توضیح داد: تردد با سرعت بالا و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه موجب واژگونی موتورسیکلت و پرتاب شدن 2 سرنشین آن به سمت حاشیه جاده می شود.
وی بیان کرد: راننده این موتورسیلکت به شدت و سرعت بالا با تابلوهای هشدار دهنده حاشیه جاده برخورد کرده و پاهای وی قطع می شود ولی دیگر سرنشین موتورسیلکت به صورت سطحی زخمی شده است.
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: هر 2 مجروح توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) ملایر منتقل می شوند ولی وضعیت راننده موتورسیکلت بسیار وخیم گزارش شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار