نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. مرداد 1396 - 7:42   |   کد مطلب: 23180
در روز ملی حمایت از صنایع کوچک؛
کارآفرین بسیجی سامنی تقدیر شد
به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک و به همت حوزه مقاومت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) از فاطمه عبدلی کارآفرین سامنی در بخش خیاطی تجلیل شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین طباطبایی امام جمعه سامن در این آیین با تقدی از اقدام این کار آفرین اظهار داشت: وظیفه تک تک مسئولین  کمک به کار آفرینان مخصوصا کارآفرینان صنایع کوچک است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری درباره ایجاد صنایع کوچک بیان کرد: اگر بتوانیم صنایع کوچک را در کشور فعال کنیم از  نظر کار و اشتغال به حد اعلا میرسیم .

امام جمعه سامن گفت: امنیت و آرامشی که داریم را همه را مدیون مقام معظم رهبری ولایت دلسوز و سپاه هستیم، که نمونه آن همان شهید حججی بود که عشقشان دفاع از اسلام و دفاع از حریم مسلمانان است.

محسن احمدوند جانشین فرمانده سپاه ملایر نیز در این آیین اظهار داشت: مقام معظم رهبری  از سال 1388 تا امروز سالها را با عناوین اقتصادی نامگذاری کرده اند  که نشان از اهمیت بالای این مسئله دارد.

وی گفت:  همانگونه که رهبری بیان کرده اند  بهترین راه برای رونق اقتصادی استفاده از صنایع کوچک است.

جانشین فرمانده سپاه ملایر  افزود: بسیج و سپاه این آمادگی را داشته که پیگیری های لازم برای تسهیلات توسعه این کارگاه را انجام دهد.

فاطمه عبدلی مسئول این کارگاه نیزبیان کرد: این کارگاه تولیدی به عنوان  تنها کارگاه تولیدی سامن حدود 10سال پیش با یک چرخ خیای راه اندازی شد.

وی افزود: امروز با 10 چرخ برای 7 نفر در این کارگاه تولید اشتغال شده هدف اصلی در این کارگاه ایجاد درآمد برای خانم ها و کمک به تولید کشر بود.

عبدلی گفت: درخواست من از مسئولین این بوده که کارگاه های تولیی  کوچک را حمایت بیشتری کرده و تسهیلات با سود پایین برای آنان در نظر بگیرند.

وی تاکید کرد: اگر در این کارگاه حمایت های لازم مالی انجام شود میتوانیم حداقل 50 نفر را بطور مستقیم و بیش از 100 نفر را غیر مسقیم مشغول بکار کنیم .

دیدگاه شما

آخرین اخبار