نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. مرداد 1396 - 9:10   |   کد مطلب: 23177
قسمت جدید مجموعه «آسه آسه، قصه قصه» با عنوان «سوگلی» کاری از گروه نمایشی «عموهای فیتیله‌ای» با هنرنمایی هنرمند ملایری وارد بازار شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ قسمت جدید مجموعه "آسه آسه  قصه قصه" با عنوان «سوگلی» کاری از گروه نمایشی «عموهای فیتیله‌ای»  با هنرنمایی هنرمند ملایری وارد بازار شد.

" آسه آسه قصه قصه"، کاری از  گروه عموهای فیتیله و مجموعه ای بیست قسمتی است که به کارگردانی علی فروتن و حمید گلی و  تهیه‌‌کنندگی علیرضا آقایی برای پخش از شبکه خانگی تهیه می‌شود.

رضا فقیهی بازیگر و کارگردان تئاتر موفق ملایری که مدتی است برای یافتن فردایی بهتر به پایتخت کوچ کرده است، به عنوان میهمان ویژه، در تازه‌ترین قسمت این مجموعه که با عنوان «سوگلی» و با حضور جمعی از بازیگران باتجربه گروه کودک و نوجوان و بازیگرانی چون محمد مسلمی، حمید گلی، علی فروتن، الهام پاوه‌نژاد ساخته و روانه بازار شده است، حضور دارد.

لازم به ذکر است رضا فقیهی متولد 20 فروردین 1361 در ملایر و فارغ التحصیل رشته فیلم‌سازی جامع مقطع کاردانی بوده و تاکنون سابقه فعالیت متعددی از جمله بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی تئاتر و همچنین سابقه حضور در سریال محله گل و بلبل 2، با حضور عمو پورنگ و همکاری با گروه کودک و نوجوان شبکه دوم سیما را نیز در کارنامه خود دارد.  

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار