نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. مرداد 1396 - 9:01   |   کد مطلب: 23175
فرماندار ملایر با بیان اینکه اگر امروز در کشور امنیت داریم و دشمنان اجازه تجاوز به این آب و‌ خاک را به خود نمی‌دهند به خاطر ایمان ، روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی جوانانی چون محسن حججی است، گفت: این شهید عزیز نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ عبدالعظیم رضایی در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم "محسن حججی"  اظهار داشت: شهید حججی با پیروی از مکتب رهایی بخش اسلام و ‌سیدو سالار شهیدان در جهت اعتلای اسلام و جمهوری اسلامی همه هستی خود را تقدیم کرد و با شهادت غریبانه‌ و‌ مظلومانه‌اش چهره ننگین دشمنان و فاسقان را برملا و‌ حقانیت راه مقاومت را ثابت نمود.

وی با اشاره به اینکه شهید محسن حججی به عنوان نماد برتر الگوی مقاومت و‌ از خود گذشتگی برای همه ایرانیان و ‌همه کسانی که دل در گرو اقتدار و ‌عزت نظام جمهوری اسلامی دارند گفت: این شهید بزرگوار مایه افتخار میهن اسلامی است.

رضایی با اشاره به اینکه اگر امروز در کشور امنیت داریم و دشمنان اجازه تجاوز به این آب و‌ خاک را به خود نمی‌دهند به خاطر ایمان ، روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی جوانانی چون محسن حججی است، اظهار داشت: این شهید گرانقدر با پیروی از ولایت و تاسی از سیدالشهدا (ع) شهادت افتخار آمیز و در عین حال جانسوزی داشت و همانند مولا و ‌مقتدایمان امام حسین(ع) با لب تشنه شهید شد و به وجه الله پیوست.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه برگزاری مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم پیام بزرگی،برای همه انسان‌های جهان، ملت ایران و به ویژه جوانان نظام جمهوری اسلامی دارد گفت: امید است همه ما از پیروان واقعی و صدیق شهدای صدر اسلام ، انقلاب و به ویژه شهدای مدافع حرم که الگویی ماندگار و پر افتخار برای همه انسان‌ها، ملت ایران و به ویژه جوانان انقلاب اسلامی است، باشیم.

وی با بیان اینکه چهره آرام و مقاوم شهید محسن حججی در زمان شهادت جهان را به لرزه انداخت تصریح کرد: روحیه استقامت و از خودگذشتگی این شهید مدافع حرم در برابر کفر و باطل به تاسی از سالار شهیدان راه ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی برای همیشه تاریخ زنده نگه می‌دارد و درس بزرگی برای جهانیان است که بدانند راه ایستادگی و مقاومت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار