نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. مرداد 1396 - 8:23   |   کد مطلب: 23170
حسین بهرام طجری رزمی کار ملایری در رشته پنچاک سیلات به همراه تیب ملی به مسابقات بین المللی باکو اعزام می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛  سعید بخشی رئیس پنچاک سیلات استان همدان خبر داد : تيم ملی پنچاك سيلات ايران با تركيب بيست ورزشكار آقا و خانم و كادر فنی ٣٠ مرداد ماه عازم باكو خواهد شد و حسین بهرام طجری رزمی کار همدانی در رشته پنچاک سیلات مجوز حضور در مسابقات بین المللی باکو را دریافت کرد.
به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،وی افزود ؛آقای بهرام طجری که پیش از این  توانسته بود با حضور در اردوی آمادگی و تست قهرمانان مجوز حضور در اردوی تیم ملی را بگیرد در اردوی که چند روز پیش در مشکین شهر برگزار شد توانست امتیاز مورد نیاز جهت همراهی تیم ملی جمهوری اسلامی  را از کادر فنی بگیرد و به عنوان اولین ملی پوش استان همدان تیم ملی را همراهی نمایید
بنیانگذار پنچاک سیلات در استان همدان افزود : تورنمنت بين المللی باكو از تاريخ يك الی چهار شهريور ماه در باكو پايتخت جمهوری آذربايجان برگزار خواهد شد. در اين رقابتها يازده كشور حضور خواهند داشت. با توجه به حضور اندونزی بعنوان كشور بنيانگذار اين رشته و تعداد كشورهای شركت كننده ، تيم ملی ايران با حريفان پر تعداد و قوی مصاف خواهد داشت.
وی در ادامه افزود : با توجه به اينكه پنچاك سيلات در بازيهای آسيايی ٢٠١٨ نيز بطور رسمی حضور خواهد داشت، لذا در سال جاری رقابتهای آزمايشی  بازيهای آسيايی نيز در جامارتای اندونزی را نیز پیش رود داریم و امیدواریم ملی پوشان بیشتری از استان همدان مجوز حضور در این بازی ها را دریافت نمایند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار