فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

26. مرداد 1396 - 8:19   |   کد مطلب: 23169
نخستین دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج در غرب کشور با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در شهرستان ملایر راه اندازی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در آیین بازگشایی دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان ملایر اظهار کرد: رسانه ها رکن مهمی از جامعه هستند که می توانند در بسیاری از عرصه های مهم کشور تاثیرگذار باشند.
سردار مظاهر مجیدی افزود: در موضوع های مختلف همچون اقتصاد مقاومتی می توان از ظرفیت رسانه ها به صورت نوشتاری و زبانی استفاده کرد.
وی خطاب به اصحاب رسانه تاکید کرد: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب است، رسانه ها باید به عنوان یک مطالبه اصلی در تحقق آن تلاش کنند.
سردار مجیدی با بیان اینکه بهره گیری رسانه ها از ظرفیت های موجود و به سرانجام رساندن رسالتشان در تحقق اقتصاد مقاومتی، ماموریت مهمی است بیان کرد: اهالی رسانه دارای روحیه جهادی هستند و این رمز موفقیت آنها است.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان سفیری برای نظام جمهوری اسلامی در عراق بودند و باید این روزهای طلایی را ارج نهیم.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه همزبانی و هم صدایی در بین مجموعه اهالی رسانه تاثیرات بسیار خوبی دارد افزود: طرح کرامت یکی از موارد بسیار مهمی است که نقش رسانه ها در اجرای موفق این طرح در ملایر به عنوان شهر نمونه کشوری بی بدیل است.
سردار مجیدی ادامه داد: یکی از ماموریت های اصلی دستگاه ها و نهادهای کشوری و لشگری اجرای موفق طرح کرامت در ملایر است که اهالی رسانه می توانند برانگیختگی و انگیزه را برای مبارزه جدی با مواد مخدر ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه با انجام کار مقطعی نمی توان در مقابل مواد مخدر ایستاد اظهار کرد: اگر اهالی رسانه به طور مستمر مبارزه با مواد مخدر را به عنوان یک مطالبه جدی از همه دستگاه ها از جمله سپاه بخواهند و فعالیت ها را منعکس کنند، اقدامات اثرگذار و نتیجه بخش خواهد بود.
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه افزود: مواد مخدر اولین نقطه ای است که دشمن برای ضربه زدن به نظام و جوانان و سست کردن بنیان خانواده ها علیه ما استفاده می کند که در این زمینه نیازمند عزم همگانی هستیم.
وی همچنین از نگاه و اقدام مثبت شهرداری ملایر و شورای اسلامی این شهر در واگذاری ساختمانی به اهالی رسانه ملایر تقدیر کرد و گفت: نزدیکی رسانه ها از نظر مکانی بسیار خوب است و از نظر همدلی، هم صدایی و همزبانی نیز باید بیشتر از گذشته به هم نزدیک شوند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار