نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. مرداد 1396 - 14:34   |   کد مطلب: 23167
فرماندار ملایر با انتقاد از عملکرد اعضای شورای اسلامی پنجم ملایر در انتخاب کاندیداهای شهرداری بیان کرد: اعضای شورا درمراحل اولیه گزینش کاندیداها بعضا رفاقتی عمل کرده و کسی که اصلا هیچ سنخیتی با کار شهرداری و شهردار شدن ندارد را انتخاب کرده اند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: گزینه های متعددی برای شهرداری ملایر مطرح شده است و نظرات مختلفی برای شهرداری وجوود دارد.

وی افزود:  اعضای شورا هنوز جمع بندی نداشته و به این نتیجه رسیده که سرپرست مشخص کنند و سرپرست هم از خود شهرداری است و تا انتخاب قطعی شهردار فاصله داریم.

فرماندار ملایر بیان کرد: فرمانداری با هر کسی که شورا به جمع بندی برسد موافق بوده  و برای ما هیچ تفاوتی ندارد اگر این فرد نیروی بخشداری، فرمانداری و یا مسئولین اجرایی باشد و هر کسی که شورا به اجماع برسد ما هم موافقت می کنیم.

وی با اشاره به توصیه های مطرح شده به مردم قبل از برگزاری انتخابات بیان کرد: بارها درباره اهمیت انتخاب اعضای شورا و عدم انتخاب قبیله ای، فاملیی، دوستی، گروهی  و باندی صحبت شد  که افراد شایسته برای شورای شهر  انتخاب شوند که شهردار قدرتمند و شایسته ای انتخاب کنند.

رضایی گفت: انتخاب شهردار قدرتمند می تواند باری از  دوش شهر برداشته و گره ای از کار مردم باز کند چرا که توسعه و امور شهر دست شهردار است .

وی با انتقاد از عملکرد اعضای شورا در انتخاب کاندیداهای شهرداری بیان کرد: در همین مراحل اولیه گزینش کاندیداها بعضا رفاقتی عمل کرده و کسی که اصلا هیچ سنخیتی با کار شهرداری و شهردار شدن ندارد را انتخاب کرده اند.

فرماندار ملایر گفت: گاهی من نوعی عضو شورا دوستم را دعوت کردم که باید در سیستم و سازمان و حوزهمکاری خودش کمکم کند، یا دینی داشتم به آن که ادا شده است، این رفتار بسیار بدی است و در دعوت اولیه هم باید از افرادی دعوت شده که ویژگی ها و معیارهای و شاخص ها و شرایط احراز اولیه را داشته باشد.

وی گفت: به شورا توصیه می شود که جدای هر مسئله سیاسی و سلیقه ای فردی  توانمند را انتخاب کنند و با انتخاب شهرداری که با انگیزه های سیاسی و از کانل افرا د سیاسی و گروهی و باندی بخواهد انتخاب شود به شدت مخالف هستیم.

رضایی افزود:  باید تلاش کرد که شورا و شهرداری محل کار سیاسی و بدتر از آن سیاسی کاری که بعضا شاهد بودیم دچار این نشود.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار