نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. مرداد 1396 - 8:20   |   کد مطلب: 23163
نمایش «چند بُرش از مغر یک نویسنده مرده» به نویسندگی و کارگردانی رضا باغبان توسط گروه هنری «کافه تئاتر» در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ملایر به روی صحنه رفت.

به گزارش ملایری‌ها؛ رضا باغبان کارگردان این نمایش گفت: جهت اجرای نمایشنامه «چند بُرش از مغر یک نویسنده مرده» از 20 تیرماه ماه تا 20 مرداد امسال در مرکز آموزش هنر و مجتمع فرهنگی و هنری شروع به تمرین کردیم و این نمایشنامه را پس از مراحل بازخوانی و بازبینی برای حضور و رقابت در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان که شهریور ماه در نهاوند برگزار می شود، آماده می کنیم.

این کارگردان نمایش، عنوان کرد: در این نمایش، به روایت نویسنده مرده ای پرداخته می شود که تمام نوشته های او بعد از مرگش جان می گیرد و تماشا کنندگان، افکار نویسنده را به نظاره می نشینند.

باغبان گفت: در این نمایش، سعید حسین پور، عرفان منعم، حمید خانجانی، رضا باغبان، نسرین نعمتی، سارا زینعلی، سپیده ولیزاده و محدثه فرهادی به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند و فاطمه احمدوند، آرام سجادی و محسن حیدری نژاد نیز از دیگر عوامل این تئاتر به شمار می روند.

وی گفت: این نمایش که در اولین اجرای خود با استقبال خوبی روبرو شد در روزهای 24 تا 26 مرداد نیز از ساعت 18 عصر در سالن مجتمع فرهنگی و هنری به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار