نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. مرداد 1396 - 14:07   |   کد مطلب: 23162
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: بیش از 5 هزار بسته مهر تحصیلی برای دانش آموزان بی‌بضاعت تهیه‌شده و شهریورماه در بین آنان توزیع می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ ابوذر عباسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای نیت واقف خیراندیش سیف‌الدوله 5 هزار بسته مهر تحصیلی شامل کیف و پکیج کامل لوازم‌التحریر تهیه‌شده است.

وی از ارزش هر بسته را بیش از 100 هزار تومان عنوان کرد و گفت: این بسته ا توسط آموزش‌وپرورش در بین دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: دانش آموزان بی‌بضاعت با همکاری ارگان‌های مددرسان همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، نهادهای غیررسمی و معتمدین شناسایی‌شده و اسامی آنان به اوقاف داده می‌شود.

وی گفت: توزیع این بسته ا از 15 شهریورماه و با برپایی مراسمی با حضور مسئولانم کشوری آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام عباسی گفت: شعار امسال ما این بوده که هیچ دانش‌آموزی بی‌بضاعتی محتاج وسایل و لوازم و التحریر وجود نداشته باشد.

وی گفت: از ابتدای سال تحصیلی بالغ‌بر 300 میلیون تومان در راستای نیات واقفین در بحث آموزشی پرداخت‌شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: ملایر اولین شهری بوده که این طرح را اجرا کرده است و سال گذشته بیش از 3 هزار و 500 بسته مهر تحصیلی در بین دانش آموزان توزیع شد.

وی با اشاره به پرداخت بیش از 100 میلیون تومان به دانشجویان در سال گذشته بیان کرد: ملایر بیشترین خرید بسته‌های مهر تحصیلی در کشور را داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار