نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مرداد 1396 - 8:39   |   کد مطلب: 23155
مدیر بیمارستان تأمین اجتماعی دکترغرضی ملایر از کسب رتبه درجه یک توسط این بیمارستان خبر داد و گفت: با توجه به پیشرفت ٩٠ درصدی ساختمان و خرید دستگاه سی تی اسکن، بزودی شاهد افتتاح این بخش خواهیم بود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین کارخانه به معرفی بیمارستان تأمین اجتماعی دکتر غرضی ملایر پرداخت و اظهار کرد:‌ کلنگ‌زنی بیمارستان از سال ٦٨ آغاز شد، عملیات احداث آن تا سال ٧٣ ادامه داشت و در سال ٧٤ نیز به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی ملایر به لحاظ کیفی عنوان بیمارستان درجه یک دریافت کرد، افزود: این بیمارستان در همان سال کاندیدای درجه یک عالی نیز شد.

مدیر بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی ملایر با اشاره به اینکه این بیمارستان برنامه عملیاتی مشخصی دارد گفت: برنامه امسال مربوط به بازسازی زایشگاه، مرکز استریل بیمارستان و راهروهای طبقه بالای بیمارستان است.

وی با اشاره فعالیت ٢٠ پزشک متخصص، ١٢ پزشک عمومی، دو دندانپزشک و یک پزشک سونوگرافی در بیمارستان غرضی ملایر، تصریح کرد: ١٥٠ کادر پرستاری در این بیمارستان فعالیت دارند.

کارخانه با اشاره به اینکه پزشک ارتوپد، جراح مغز و اعصاب و متخصص سونوگرافی مورد نیاز مجموعه است، افزود: بیمارستان غرضی ١٤١ تخت فعال دارد و بیش از ٨٠ درصد تخت این بیمارستان اشغال است.

وی با اشاره به اینکه طبق آخرین رضایت‌سنجی ٨٧ درصد رضایتمندی از بیمارستان حاصل شده است، گفت: با بهره‌برداری محل جدید زایشگاه، آموزش‌ها را در دستور کار قرار خواهیم داد که امیدواریم تمایل به زایمان طبیعی بیشتر شود.

مدیر بیمارستان تأمین اجتماعی دکتر غرضی ملایر همچنین گفت: فضای بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان غرضی ملایر ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کارخانه افزود: دستگاه پیشرفته سی‌تی‌اسکن با اعتبار ٢ میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان خریداری شده و مراحل ترخیص از گمرک آن درحال طی شدن است که به محض ترخیص، در بخش موردنظر نصب و خدمات‌دهی آن آغاز خواهد شد.

وی در ادامه اجرای پروژه هتلینگ بیمارستان غرضی را گامی مؤثر و ماندگار در راستای خدمات‌دهی بیشتر به بیماران و خانواده آنها دانست و اظهار کرد: پروژه تعمیر و تجهیز آشپزخانه و بازسازی سلف سرویس بیمارستان در هفته‌جاری افتتاح شد.

کارخانه خاطرنشان کرد: تعمیرات و به‌روزرسانی تجهیزات آشپزخانه در فضایی به متراژ ٥٥٠ مترمربع و بازسازی سلف سرویس در فضایی به متراژ ٢٥٠ مترمربع از محل اعتبارات جاری و هتلینگ به مبلغ ٢٠٠ میلیون تومان صورت پذیرفت.

وی اظهار کرد: پروژه نوسازی و تجهیز آشپزخانه و سلف سرویس در اول دی‌ماه سال ٩٥ کلید خورد و در ١٧ مردادماه به بهره‌برداری رسید.

مدیر بیمارستان غرضی ملایر در رابطه با دیگر پروژه‌های در دست اقدام این مرکز درمانی، خاطرنشان کرد: یک ساختمان ٣ طبقه با زیربنای ١٨٠٠ مترمربع به همت یکی از خیرین شهرستان با اعتبار پیش‌بینی شده حدود ٢ میلیارد تومان درحال احداث است که شامل نمازخانه، سوئیت برایی اقامت و اسکان خانواده بیماران و واحد اداری است.

وی به درحال احداث بودن انبار دارویی بیمارستان توسط شرکت خانه‌سازی در زمینی با زیربنای هزار مترمربع با اعتبار حدود ٢ میلیارد تومان و تعمیر و بازسازی بخش زایشگاه و مرکز استریل بیمارستان با زیربنای ١٠٠ مترمربع با اعتبار ٧٠٠ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: کلیه این اقدامات به منظور افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات بهتر و گسترده‌تر به بیماران است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار