نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. مرداد 1396 - 9:05   |   کد مطلب: 23151
فرماندار ملایر گفت: با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های محصولات کشاورزی ملایر نیازمند ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی در این شهرستان هستیم.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ عبدالعظیم رضایی نخستین جشنواره آلبالو در شهر زنگنه ملایر با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشاورزی و باغداری شهرستان ملایر از وجود 450 هکتار باغ  آلبالوی با کیفیت در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به این امر شاهد صادرات آلبالوی ملایر به سایر نقاط کشور هستیم.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره آلبالو در شهر زنگنه ملایر گفت: معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ملایر در بخش باغداری به ویژه آلبالو یکی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه ملایر با توجه به داشتن محصولاتی چون انگور و آلبالو ظرفیت  ایجاد کارخانه‌های صنایع تبدیلی را دارد افزود: در این زمینه نیازمند جذب سرمایه‌گذار هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهر زنگنه به خاطر موقعیت جغرافیایی و تاریخی در حال توسعه و پیشرفت است تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های این منطقه برای ایجاد اشتغال بهره برد.

رضایی مهمترین دغدغه مدیران شهرستان را در سال جاری با توجه به شعار امسال ایجاد اشتغال و توجه به تولیدات داخلی دانست و گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های شهرستان باید با جدیت و تلاش معضل بیکاری را در شهرستان به حداقل رسانده  و با استفاده از بسترهای موجود از مهاجرت‌های جوانان جلوگیری شود.

وی با تاکید بر تعامل و وحدت مسئولان و نمایندگان ملایر گفت: مدیران باید به فکر رفع مشکلات جامعه و مردم باشند و رئیس جمهور نیز بر این امر تاکید کرد که باید نیروهای دولت در خدمتگذاری به مردم کوتاهی نکنند.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه مدیران باید با توان و جدیت و تلاش خدمت به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند تصریح کرد: کسانی که توانمند نیستند باید از مدیریت کنار بروند.

وی با اشاره به  ثبت ملی ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت گفت: به زودی ملایر به عنوان شهر جهانی انگور معرفی خواهد شد که این مهم  می‌تواند گامی ارزشمند برای معرفی در عرصه هنر و کشاورزی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار