نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. مرداد 1396 - 8:49   |   کد مطلب: 23149
رئیس ارشاد ملایر خبرداد؛
اجرای نمایش «مامان شاه» در ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: "مامان شاه" اثر کارگردان پیشکسوت تئاتر ملایر بهرام حاجی علی اکبری در روزهای 21 و22 مرداد در مرکز آموزش هنر ملایر به صحنه می رود.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده اظهار داشت: موضوع نمایش "مامان شاه" مربوط به واقعیات تلخ و خیانت های دربار قاجار است که  این نمایش با شیوه طنز نیش دار، این واقعیت ها را در زمینه های فساد اخلاقی و نقش مواد افیونی و نفوذ آن در مقامات دربار و همچنین تأثیری که بر نوع حکومت و زمامداری آنها دارد، روایت می کند.

وی با اشاره به کارگردانی بهرام حاجی علی اکبری در این نمایش بیان کرد: احسان سامی را در نقش مامان شاه، علی حسینی در نقش شاه، امیر اسماعیلی در نقش وزیر لشکر،  احمد اسماعیلی در نقش جلاد، رضا طاهری در نقش پیک و فرامرز ربیعی را در نقش سیاه به عنوان بازیگران این نمایش هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر همچنین از سعید حسین پور به عنوان نویسنده و دستیار کارگردان، محسن حیدری نژاد اجرای نور و صدا، سجاد حسین پور دستیار صحنه، محیا جباری منشی صحنه، شبیر ترابی طراح پوستر و بروشور، سمیه احمدی عکاس و باقر بتویی، مسعود بتویی و علی براتی زاده به عنوان عوامل موسیقی نام می‌برد.

وی گفت:  این نمایش برای حضور در  در بیست و نهمین دوره جشنواره استان همدان در نهاوند  آماده می شود.

 

جمالی زاده گفت: این نمایش در روز شنبه 21 مرداد با دو سانس اجرا در ساعات 18 تا 19 و 19 تا 20 و در یکشنبه 22 مرداد نیز با سه اجرا در ساعات 18 تا 19، 19 تا20 و 20تا 21 در سالن مرکز آموزش هنر ملایر به صورت رایگان اجرای عمومی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار