نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1396 - 9:10   |   کد مطلب: 23146
استاندار همدان با بیان اینکه با آغاز به کار دولت دوازدهم برخی مدیران در همدان تغییر می‌کنند، گفت: ما نیاز به مدیرانی داریم که پا به پای سیاست‌های توسعه‌ای دولت دوازدهم حرکت کنند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ محمدناصر نیکبخت شامگاه سه‌شنبه در مراسم نکوداشت روز خبرنگار در خانواده اصحاب رسانه استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه مراسم تحلیف و تنفیذ همزمان شد با سالگرد مشروطه و البته ولادت امام رضا(ع) که باید آن را به فال نیک گرفت، اظهار کرد: خوشبختانه کابینه متعهدی به مجلس معرفی شد.

وی با بیان اینکه کار خبرنگاری بسیار دشوار است اما خبرنگاران در این مسیر با عشق و علاقه کار می‌کنند، در پاسخ به دغدغه یکی از خبرنگاران که حرفه خبرنگاری پر از استرس و سختی است، با لحنی مزاح‌گونه گفت: خبرنگاران ممکن است به دیگران استرس بدهند اما خودشان هرگز افسرده نمی‌شوند.

استاندار همدان با بیان اینکه خبرنگاران دستمزد کامل نمی‌گیرند اما با عشق و علاقه وظیفه خطیر خود را انجام می‌دهند، افزود: خبرنگاران با عشق و علاقه فراوان به مسائل ورود می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روزنامه بدون خبرنگار معنایی ندارد، ادامه داد: مسئولان روزنامه‌ها و مدیران مسئول باید دستمزد خبرنگاران را به خوبی پرداخت کنند.

نیکبخت با بیان اینکه روزنامه‌ای دوام می‌آورد که خبر درست ارائه دهد، خاطرنشان کرد: ارائه خبر و تحلیل درست باعث دوام و پایداری رسانه در جامعه است.

وی با اشاره به نگاه حمایتی خود به خبرنگاران، از اینکه هیچ مدیری اجازه شکایت از خبرنگاران در استان را ندارد، سخن به میان آورد و گفت: هیچ خبرنگاری به دلیل عشقی که دارد شرف حرفه‌ای خود را زیر پا نمی‌گذارد، اگر خبر صحیح ارائه نکنیم و شرف قلم را حفظ نکنیم مردم از رسانه فاصله می‌گیرند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه رسانه در انقلاب مشروطه تأثیر بسیاری داشتند، افزود: جامعه مردمسالار به خبرنگار عشق می‌ورزد، اکثریت خبرنگاران ما انسان‌های شریف و وارسته‌ای هستند که شرافت قلم خود را حفظ می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، کارگروه رسانه در استان همدان را در سطح کشور منحصر به فرد خواند و از رفع مشکلات بیمه خبرنگاران و ارائه تسهیلات به آنها در این کارگروه خبر داد.

نیکبخت با بیان اینکه مدیران استان از رسانه‌ها حساب می‌برند، خاطرنشان کرد: ما قدردان خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ای در استان همدان هستیم.

وی با اشاره به سخنان یکی از اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات و دفاع او از جامعه خبری گفت: چطور می شد ما هم این طور از استانداری حمایت می‌کردیم، بنده امروز از خانه مطبوعات در این نوع نگاه حمایتی درس گرفتم.

استاندار همدان با بیان اینکه از پیشکسوتان و اولین‌های جامعه خبری نیز تقدیر شود، اظهار کرد: مراسمی برای قدردانی از پیشکسوتان برگزار شود که هزینه آن از سوی استانداری تقبل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از حمایت دولت دوازدهم از رسانه‌ها سخن گفت و با بیان اینکه این حمایت بیشتر از دولت یازدهم خواهد بود، ادامه داد: قانون شفافیت در دولت یازدهم تصویب شد، در دولت دوازدهم این روند ادامه خواهد داشت و بهتر از گذشته دنبال می‌شود.

نیکبخت با بیان اینکه با آغاز به کار دولت دوازدهم در سطح استان نیز در بین برخی مدیران تغییراتی خواهیم داشت، ادامه داد: امیدواریم همه تغییرات در سطح استان به نفع مردم و جامعه باشد، ضمن اینکه ما نیاز به مدیرانی داریم که پا به پای سیاست‌های توسعه‌ای دولت دوازدهم حرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه بنده به عنوان استاندار، پشتیبان خبرنگاران هستم و همیشه نقدپذیر بوده‌ام، خاطرنشان کرد: همین جا اعلام می‌کنم که از خبرنگاران بیشتر از مدیران مسئول پشتیبانی خواهم کرد.

استاندار همدان خطاب به شهرداری و اعضای شورای شهر فعلی در همدان نیز گفت: ساختمان رسانه را زودتر در اختیار رسانه‌ها قرار دهید، حداقل این روزهای آخر هرچقدر می‌توانید خود را عزیز کنید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر لزوم رعایت امانتداری از سوی رسانه‌ها، تأکید کرد: من مسئول سخنانی هستم که می‌گویم، هر سخنی در باره هر مدیری که بزنم پای آن می‌ایستم، فقط از رسانه‌ها می‌خواهم امانتدار باشند، در صورتی که اخیراً یکی از رسانه‌ها مطلبی را در نشریه خود چاپ کرده که بنده این حرف را نزده بودم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار