نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1396 - 9:08   |   کد مطلب: 23145
رئیس خانه مطبوعات استان همدان عنوان کرد:
انتشار ۱۲۹ هزار خبر توسط رسانه‌های همدان طی مدت یکسال
رئیس خانه مطبوعات استان همدان گفت: ۱۲۹ هزار خبر از تیرماه سال گذشته تا پایان تیرماه امسال از طریق رسانه های استان همدان منعکس شده است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از مهر؛ محمدرضا عارف شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در همدان با بیان اینکه شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب اسلامی شده و هر شهید یک سفیر و خبررسان از فرهنگ ایثار و شهادت بوده و است، گفت: پرچمداران اطلاع رسانی و دانش، اهل نور حقیقت هستند.

عارف با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی از ابتدای خلقت بشر وجود داشته است، گفت: شهید محمود صارمی در افغانستان به جرم خدمت به جامعه جهانی و مخابره اخبار شهید شد.

وی باتاکید بر اینکه امروز خبرنگاران جایگاهی رفیع دارند و مردم و مدیران و همه کسانی که با خبرنگاران سروکار دارند باید خود جامعه خبری را شناخته و به آن احترام بگذارند، گفت: حرمت امامزاده به متولی آن است.

عارف با گلایه از برخی دعواهای رسانه‌ای در فضای مجازی تاکید کرد: برای رسیدن به جایگاه واقعی خود باید از دعواها و جنجال‌ها دوری کنیم زیرا عاقبت خوشی ندارد.

وی خبرنگاران را طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی دانست و با بیان اینکه باید این ادعا را ارج نهیم، اظهار داشت: در این فضا باید اخلاق جامعه را رعایت کنیم و در جامعه تاثیرگذار باشیم.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان یادآور شد: از تیرماه سال گذشته تا تیرماه امسال ۱۲۹ هزار خبر بر خروجی رسانه های استان همدان منتشر شده است.

وی با قدردانی از استاندار همدان برای اعزام خبرنگاران به سفر زیارتی مشهد مقدس از مدیران استان تقدیر و از وجود برخی بی‌توجهی‌ها گلایه کرد.

در ادامه این مراسم ۴ نفر از خبرنگاران استان همدان به بیان دغدغه های فعالان این عرصه پرداختند و مهناز روزبهانی به عنوان نماینده خبرنگاران شهرستان‌های استان همدان، فرزاد سپهر به نمایندگی از فعالان ویژه نامه های استانی روزنامه های سراسری، پروین قادری دانشمند به نمایندگی از خبرنگاران خبرگزاری های استان همدان و مهرداد حمزه به نمایندگی از فعالان نشریه‌های محلی به ایراد سخن پرداختند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار