نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1396 - 9:01   |   کد مطلب: 23143
به مناسبت گرامیداشت عملیات مرصاد؛
مسابقات کیک بوکسینگ در ملایر برگزار شد
اولین دوره مسابقات کیک بوکسینک wka با عنوان سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد در سطح شهرستان ملایر در سالن شهید بهشتی استادیوم تختی برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ این مسابقات به همت هیئت رزمی و پایگاه مقاومت امام علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان ملایر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 8 سال جنگ تحمیلی و سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد در سالن شهید بهشتی استادیوم تختی این شهرستان برگزار شد.
مسابقات کیک بوکسینگ در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با حضور 83 فایتر از هفت باشگاه ورزشی سطح شهرستان ملایر برگزار که در پایان تیم شهید احمد متوسلیان با مربیگری استاد زند اسرار با کسب  13 مدال طلا،3 مدال نقره  و 4 مدال برنز مقام اول، تیم شهید مجید صانعی با مربیگری استاد زندی با کسب 7  مدال طلا،10 مدال نقره و 4 مدال برنز مقام دوم و تیم شهید چمران با مربیگری استاد صالحی با کسب 5 مدال طلا، 8 مدال نقره و 7 مدال برنز مقام سوم  این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.
در پایان از تیم‌های اول تا سوم با اهداء کاپ قهرمانی و به نفرات برتر حکم، مدال و جوایزی که از سوی هیئت رزمی و پایگاه مقاومت امام علی ابن ابیطالب (ع) تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار