نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. مرداد 1396 - 8:09   |   کد مطلب: 23139
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اختصاص 380 میلیون تومان براي ساخت اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام محمد کاروند  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه سال گذشته درمانگاه اعتمادیه بهاءالملک افتتاح شد، اظهار کرد: واقف خیراندیش بهاء الملک نیت کرده که بیماران  32 روستا درمان شوند و به همین دلیل از نیت واقف به بیماران این روستاها کمک می‌شود.

وی با بیان اینکه مستند کمک به 32 روستا ساخته شده است، افزود: نام بیمارانی که در طرح  تحول سلامت به آنها کمک شده اما در خرید دارو و درمان با مشکلاتی مواجه هستند را به بیمارستان‌ها معرفی کردیم تا درمان شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از خرید دستگاه اکو و سونوگرافی در بیمارستان اعتمادیه طی سال گذشته خبر داد و افزود: سال گذشته در بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان اسدآباد دستگاه دیالیز خریداری شد و تاکنون برای ساخت اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر 380 میلیون تومان هزینه شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: یکی از نیت‌های واقف مساعدت در حوزه سلامت بیمارستان فیروزآبادی بوده که در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار