نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. مرداد 1396 - 8:07   |   کد مطلب: 23138
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بانوان ووشوکار در مسابقات چندجانبه کشوری با 19 مدال رنگارنگ مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامحسن اکبری اظهار داشت: مسابقه چندجانبه ووشو در سالن تختی شهر بروجرد و در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

وی افزود: تیم ووشوی بانوان شهرستان ملایر در  چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات حضورداشته و موفق به کسب 19 مدال رنگارنگ و کسب رده سوم تیمی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: زهرا حسینی مقام اول، ریحانه رجبی مقام دوم , هستی بابایی و نرگس میرزایی مقام سوم این مسابقات را در رده سنی نونهالان کسب ردند.

وی به کسب مقام اول توسط فاطمه حسینی و مقام دوم توسط زهرا میرزایی در رده سنی نوجوانان اشاره کرد و گفت: پریسا زهره وند، زهرا جعفری و فاطمه عابدی مقام اول، کیانا سعیدی و سمانه فراهانی  مقام سوم رده سنی جوانان را به دست آوردند.

اکبری با اشاره به نتایج رده سنی بزرگسالان بیان کرد: محنا باقری مقام اول، مهدیس اشتاب، مبینا کولیوند و فاطمه شیراوند مقام دوم و عسل محمدی، فاطمه زهره وند، سمانه الوند پور و الناز بشیری مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار