نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. مرداد 1396 - 8:58   |   کد مطلب: 23137
فرماندار ملایر گفت: شهرستان ملاير و جامعه علمي ما توانايي توسعه و ايجاد رشته هاي جديد دانشگاهي در مقاطع تحصيلي بالاتر را نيز داراست و شايسته است تمهيد مقدمات با رعايت چشم انداز توسعه دانشگاه و دانشکده صورت گيرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظيم رضاييضمن بازديد از برخي امکانات و دانشکده پيراپزشکي دانشگاه آزاد اسلامي ملاير اظهار داشت: در دولت تدبير و اميد و در بخش پزشکي خدمات شاياني به مردم ارائه شده و يکي از سياست هاي دولت توجه ويژه به نظام سلامت است.

وي با اشاره به امکانات بسيار خوبي که در دانشکده پيراپزشکي پيش بيني شده بيان داشت: اميدواريم اين دانشکده هر چه زودتر به بهره برداري برسد و شاهد حضور دانشجويان در اين واحد دانشگاهي باشيم.

فرماندار ويژه شهرستان ملاير، حضور وزير محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در شهرستان در کنار پيگيري هاي صورت گرفته و توانمندي هاي علمي و لجستيکي دانشگاه آزاد اسلامي واحد ملاير را از علل تحقق اين دانشکده در شهرستان دانست و افزود: شهرستان ملاير و جامعه علمي ما توانايي توسعه و ايجاد رشته هاي جديد دانشگاهي در مقاطع تحصيلي بالاتر را نيز داراست و شايسته است تمهيد مقدمات با رعايت چشم انداز توسعه دانشگاه و دانشکده صورت گيرد.

رضايي در ادامه ضمن بازديد از سوله ورزشي دانشگاه آزاد افزود: با توجه به اينکه اين سوله چند منظوره ورزشي در غرب کشور کم نظير است، بايد بتوانيم با تسريع در تکميل و بهره برداري استفاده خوبي از آن در راستاي توسعه ورزش دانشجويي و عموم مردم فهيم شهرستان نماييم.

وي در ادامه بيان داشت: با تکميل و راه اندازيي اين سوله ورزشي شهرستان آمادگي برگزاري مسابقات ورزشي مختلف از جمله کشتي در سطح استان و منطقه را خواهد داشت که خود بستر ساز توسعه بيشتر اين ورزش باستاني و قهرماني در شهرستان خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار