نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. مرداد 1396 - 8:50   |   کد مطلب: 23135
گروه «سپید و سیاه» هنرمندان تئاتر ملایر با چهار نمایش خیابانی خود در دومین همایش «نمایش و ترافیک» تهران حضور درخشانی دارند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ دومین دوره همایش تئاتر خیابانی «نمایش و ترافیک » با عنوان «از خودمان شروع کنیم» در حالی از 22 تیرماه در شهر تهران آغاز به کار کرد که گروه نمایشی «سپید و سیاه» هنرمندان تئاتر ملایر با حضور چشمگیر خود در این پویش درخشان ظاهر شده‌اند.

گروه نمایشی «سپید و سیاه» به سرپرستی «مهدی حبیبی» هنرمند پرآوازه تئاتر شهرستان ملایر که مدتی است به دلیل کم‌توجهی مسوولان فرهنگی استان همدان و به خصوص شهر ملایر به پایتخت کوچ کرده‌اند در این دوره از همایش نیز با چهار نمایش خیابانی «ایست یک لحظه تحمل کن» و «عابر خوش‌شانس» به نویسندگی و کارگردانی «نرگس خاک‌کار» همچنین «دوچرخه جادویی» و«چراغ عابر» به نویسندگی و کارگردانی «مهدی حبیبی» در این جشنواره حضور دارند.

دومین دوره همایش «نمایش و ترافیک» از طرف سازمان ترافیک شهرداری تهران در حالی به مدت 11 هفته و از ساعت 18 تا 21 روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه در 20 نقطه تهران برگزار می‌شود که اولین دوره آن نیز در روزهای پایانی سال 95 در این شهر اجرا شد که در این دوره هم گروه «سپید و سیاه» هم با پنج نمایش خود بیش از 50 اجرا در روزهای پایانی اسفندماه گذشته در نقاط مختلف تهران برگزار کردند که مورد استقبال بی‌نظیر علاقمندان نیز قرار گرفت.  

در این همایش که اکثر هنرمندان و گروه‌های مطرح تئاتر خیابانی از سراسر کشور حضور دارند، موضوعات مختلفی در حوزه ترافیک و مسائل مربوط به آن را در قالب هنر نمایش در معابر و مکان‌های پررفت و آمد تهران بزرگ به نمایش می‌گذارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار