نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. مرداد 1396 - 8:48   |   کد مطلب: 23134
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:
دولت باید در انتخاب وزرای مرتبط با بحث فرهنگ با دقت عمل کند
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزرای مرتبط با بحث فرهنگ علاوه بر داشتن روحیه جهادی و تلاش مداوم، باید از هرگونه حاشیه‌سازی پرهیز داشته باشند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم توجه بیشتر به مسائل فرهنگی در دولت دوازدهم اظهار داشت: رهبر انقلاب در این سال‌ها بی توجهی به مسائل فرهنگی در نزد مسئولان را با طرح عباراتی چون ولنگاری فرهنگی یادآوری کرده‌اند.

وی افزود: بنابراین دولت دوازدهم باید بر اساس مشکلات فرهنگی موجود در جامعه در جهت اصلاح و توسعه فرهنگ اسلامی چه در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه سینما و چه در حوزه ورزش همگانی و اصلاح سبک زندگی حرکت کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ورزش‌ همگانی مقوله‌ای صد درصد همگانی است، تصریح کرد: در زمینه ترویج ورزش همگانی نیاز به اقدامات جدی و جهادی داریم. همچنین در حوزه چاپ کتاب و افزایش کیفیت نشریات کشور نیاز به یک بازنگری جدی حس می‌شود که نتیجه تمام این اقدامات سازنده در نهایت اصلاح در سبک زندگی ایرانی اسلامی خواهد بود که در آن مردم بتوانند شور و نشاط دینی وفرهنگی خود را بازیابی کنند.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: دولت باید در انتخاب وزرای مرتبط با بحث فرهنگ با دقت عمل کند و افرادی را در این عرصه به کار بگیرد که علاوه بر داشتن روحیه جهادی و تلاش مداوم، از هرگونه حاشیه‌سازی پرهیز داشته باشند تا بتوانند با تمرکز کامل سر‌ وسامانی به وضعیت نچندان مطلوب فرهنگی کشور بدهند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار