نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. مرداد 1396 - 8:49   |   کد مطلب: 23133
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ملایر از اعزام 110 نفر از خانواده های مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان ملایر به اردوی زیارتی و سیاحتی یک روزه خبر داد.
به گزارش ملایری‌ها؛ حسین عباس آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از برگزاری اولین اردوی زیارتی و سیاحتی ویژه خانواده مددجویان خبر داد و اظهار داشت: برای ایجاد روحیه شور و نشاط در خانواده های مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان ملایر، اردوی یک روزه زیارتی و سیاحتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این اردو یک روزه 110 نفر از همسران و فرزندان مددجویان حضور داشتند، افزود: این اردو که با برنامه های تفریحی، زیارتی، فرهنگی، بازدید از موزه ملایر همراه بود، با هماهنگی اداره اوقاف، اداره میراث فرهنگی، اداره فرهنگ و ارشاد و تلاش رئیس هیئت مدیره و مسئولین انجمن برگزار شد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ملایر تصریح کرد: در این اردو خانواده ها ازدفتر انجمن حمایت زندانیان به مقصد امامزاده ابراهیم(ع) شهر طجر سامن حرکت کردند و پس از مستقر شدن در محل اردو و گشت وگذار درطبیعت همزمان با اذان ظهر، نماز ظهرو عصر به صورت جماعت اقامه شد.

وی افزود: همچنین در این برنامه حجت اسلام محسنی به شرح زندگی حضرت معصومه(س) پرداخت و معرفت والای ایشان را به خانواده ها یادآور شد و از آنها خواست محبت اهل بیت(ع) را در دل خود داشته ومعرفت ودینداری را در تمام سختی ها و مشکلات سرلوحه زندگی قرار دهند چراکه ائمه معصومین(ع) از نماز و ارتباط باخدای خود به معرفت و شناخت رسیده اند.

عباس‌آبادی خاطرنشان کرد:در ادامه این اردو نیز بسته فرهنگی و کتاب بین خانواده ها توزیع شد و کارشناس مشاوره و روانشناسی انجمن در خصوص شیوه فرزند پروری و کسب 10 مهارت اساسی زندگی به خانواده ها آموزش های لازم را ارائه داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار