نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. مرداد 1396 - 8:30   |   کد مطلب: 23127
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: به مناسبت دهه ویژه برنامه «جنگ کرامت» به مدت 11 روز توسط گروه هنری «سَروشاو» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ملایر برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده در این خصوص اظهار داشت: این جنگ به سرپرستی امیر مسعود عطایی یکی از کارگردانان تئاتر ملایر برگزار می شود.

وی افزود: این جنک با برنامه های مفرح و شادی که در آن تدارک دیده شده است، فضایی آرام و دلنشین برای خانواده ها و همچنین مسافران تابستانی رقم می زند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: از آنجا که یکی از مشکلات امروز جامعه ما استفاده نادرست از فضاهای مجازی است در این راستا، کارگردان این کار نیز سعی کرده است، بیشتر تفکرات خود را در قالب جُنگ بر روی معضلات اجتماعی و صفحات مجازی متمرکز و سوق دهد و در این جنگ از نمایش کمدی برای آموزش این موارد استفاده شده است.

وی عنوان کرد: در این جُنگ کمدین هایی از شهرستان نظیر مجید صادقی، محمد بلوردی، محمد اسماعیلی، احمد اسماعیلی، امیر اسماعیلی و با نوازندگی علی رجبی، سعید کولیوند، رضا ترک، میلاد روستایی و با صدای حمید بابارئیسی و اجرای متفاوت از محسن نصیری به روی صحنه می رود.

جالی زاده بیان کرد:با توجه به تبلیغات محیطی و فضاهای مجازی، اجرای این جنگ از 10 مرداد با روزی دو سانس از ساعت18:30 تا 20 و 22 تا 23:30 در سالن  مجتمع فرهنگی و هنری واقع در میدان قائم(عج) شروع شده است و تا 20 مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار