نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مرداد 1396 - 20:22   |   کد مطلب: 23126
امام جمعه ملایر گفت: دولت دوازدهم باید به دستور 10 ماده ای رهبر معظم انقلاب توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر با تبریک به دکتر حسن روحانی اظهار کرد: رئیس جمهوری و هیات دولت دوازدهم باید با نگاه های انقلابی و رویکرد مصالح و منافع نظام و ملت باید جزء بهترین دولتها باشد.
وی تحقق اقتصاد مقاومتی، توجه به مردم، خویشتن داری از نگاه انتقادی صاحبنظران، مسئولیت را امانت الهی دانستن و توکل بر خدا را از جمله مهمترین درخواست ها از دولت دوازدهم طبق تاکیدات رهبری عنوان کرد.
حجت الاسلام برقراری بر لزوم تقویت اقتصاد مقاومتی، رصد و رفع آسیب های اجتماعی، اخذ تصمیم های تاثیرگذار در خصوص فضای مجازی به عنوان یکی از مسایل جدی نظام و مبارزه با ابعاد مختلف فساد به ویژه مالی و اداری تاکید کرد و افزود: این نقیصه ها باید در دولت دوازدهم رفع شود.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در آیین تنفیذ ریاست جمهوری در دولت دوازدهم و حضور چهره ها و مهمانان خارجی در این مراسم گفت: نگاه نظام اسلامی به عرصه جهانی، نگاه تعاملی است و از این فرصت و ظرفیت باید به درستی استفاده کند.
وی تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، روسیه و کره شمالی را توطئه جدید دشمن دانست و بیان کرد: طبق فرموده های امام رضا(ع) با بصیرت و ولایت مداری باید هرگونه توطئه دشمن را به فرصت تبدیل کنیم و این درس بزرگی از امام رئوف است.
خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه سپاه اقتدار کشور و یک مجموعه وفادار به نظام و دلسوز مردم است، گفت: تاکنون در دولت های مختلف سپاه در همه عرصه ها به ویژه اقتصادی طرح های عظیمی را اجرا و همواره بسیاری از خلاءها را پر کرده است.
حجت الاسلام برقراری بر لزوم هوشیاری بیشتر مردم در این عرصه تاکید کرد و افزود: دشمن می داند که سپاه شاهرگ ثبات و قوام نظام جمهوری اسلامی و مانع پیشرفت سیاست های آنان است، می خواهد مردم را مقابل سپاه قرار دهند.
وی با تاکید بر اثرگذار نبودن تحریم های آمریکا به 14 مرداد سالگرد نهضت مشروطیت اشاره کرد و گفت: هم اکنون نیز دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به علمای ربانی و بزرگان دین هستند و توطئه های آنها به روز و پیچیده تر شده است.
وی با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان، روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود: خبرنگاران باید در مسیری قدم بگذارند که منتهی به شهادت شده و یا فیض شهادت را در آخرت به دنبال داشته باشد.
حجت الاسلام برقراری خبرنگار را واقعیت گرا دانست و اظهار کرد: خبرنگاران باید واقعیت ها را بیان کرده و خبرها را از سرچشمه، صاف و زلال دریافت کرده و بدون کم و کاست به مخاطبان خود منتقل کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار