نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1396 - 19:02   |   کد مطلب: 23111
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
قرارگاه سازندگی رقیب جدی شرکت های بزرگ خارجی است
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه سازندگی دارای توانمندی فنی، تجربی و تجهیزاتی و دانش بوده و رقیب جدی شرکت های بزرگ خارجی است.

به گزارش ملایری‌ها سردار رمضان شریف در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سپاه به صورت جدی ستون اصلی تامین امنیت کشور است و همه فعالیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی زمانی محقق می شود که امنیت برقرار شود،بخش عمده ای از ماموریت سپاه پاسداران نیز برقراری امنیت و پایدار نگه داشتن آن و انتقال احساس امنیت به جامعه است.

وی ادامه داد: دنیای امروز به ویژه با توجه به شرایط و تحولات و کشورهای پیرامونی اروپایی که سال ها از امنیت برخودار بوده اند، نیازمند امنیت است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این کشورها بعد از جنگ جهانی دوم شاهد نا امنی های نبوده اند،افزود: ایجاد نا امنی در این کشورها  حاصل تشکیل  گروه های تروریستی زاییده تفکر،رویکرد و طراحی و سناریوی خود آنها است که علیه این کشورها حرکت می کند.

سردار شریف با بیان اینکه گذشته سپاه نیز با موفقیت های مطلوبی مواجه بوده است، ادامه داد: سپاه در کنترل نا امنی های مرزی و ایجاد آرامش در مناطق مختلف کشور و دور کردن دشمنان سازمان یافته از جمله حزب بعث، منافقین و کومله و دموکرات موفقیت غیر قابل انکاری را در کارنامه خود دارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ دلیلی وجود ندارد که کسی در داخل کشور همنوا با دشمن علیه سپاه اقدام کند،افزود:آمریکایی ها و همیپیمانان اذعان می کنند که به این دلیل با سپاه مخالفیم که سپاه مانع تحقق برنامه های ما است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در عراق و سوریه گروه های تروریستی ایجاد شد اگر چه مردم و ارتش اجازه فعالیت به این گروه ها را ندادند، تصریح کرد: مستشاری های سپاه نیز در این ناکامی ها تاثیرگذار بوده است چرا که سپاه مانع تحقق طراحی و نتیجه بخش بودن برنامه های آنان شد.

سردار شریف ادامه داد:روشن است یکی از عمده اهداف آنها ایجاد حاشیه امن برای رژیم غاصب اسرائیل بوده است و تلاش کردند نگاه های جهان را بعد از جنگ 33 روزه که معطوف به رژیم صهیونسیتی بود، به جغرافیای جهان اسلام سوق دهند.

وی گفت: آمریکا و همپیمانان تلاش کردند درگیری ها را به گونه ای سرو سامان دهند که موضوع فلسطین و مقابله با رژیم غاصب اسرائیل به فراموشی سپرده شود.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عنایت خداوند متعال، مقاومت مردم و هوشمندی نیروها موجب ناکامی دشمنان است، گفت: با از خود گذشتگی رزمندگان جبهه مقاومت، دشمنان به نتیجه نرسیده و وادار به افشاگری علیه یکدیگر شدند.

سردار شریف بیان داشت: سپاه در حوزه های سازندگی، محرومیت زدائی و ایجاد امنیت برای مردم و مسئولان با فداکاری و اتکا به توانمندی های داخلی و تجربه دوران دفاع مقدس فعالیت های تاثیرگذاری را انجام داده است.

وی گفت: سپاه با بهره مندی از نیروهای مستعد در دانشگاه های کشور و صاحبان تجربه کارهای بزرگی را در کشور انجام داده است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی دارای توانمندی فنی، تجربی و تجهیزاتی و دانش است، گفت: این قرارگاه رقیب جدی شرکت های بزرگ خارجی است.

سردار شریف بیان داشت: شرکت های داخلی توان اجرای پروژه های بزرگ کشور را ندارند و این شرکت ها زیر  چتر حمایتی این قرارگاه قرار گرفته و از آن استقبال می کنند.

وی افزود: همه دلسوزان نظام اسلامی،رسانه ها، تریبون داران و مسئولان باید به نقاط قوت کشور و نظام بپردازند که سپاه یکی از این نقاط قوت محسوب می شود.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه با اعتماد به نفس و شناختی که از دشمنان دارد با حمایت مردمی به ماموریت های خود ادامه می دهد و باید تلاش کنیم صدای وحدت آمیزی از داخل کشور در جهان به گوش رسد.

سردار شریف با بیان اینکه دشمنان مترصد شکاف ها هستند که از آن ناحیه ورود کنند،افزود: دشمنان با دنبال تعمیق این شکاف ها هستند که با همدلی موفق نمی شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار