نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1396 - 18:51   |   کد مطلب: 23105
مدیرکل استاندارد همدان اظهار کرد: پس از بررسی فرآیند استاندارد سازی تجهیزات شهربازی 150 وسیله شهربازی این استان سال گذشته با دستور مقام قضایی پلمب شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا؛ محمد مددی روز سه شنبه در گردهمایی مدیران استاندارد غرب کشور به میزبانی همدان با بیان اینکه 25 شهربازی دارای تجهیزات در این استان همدان فعال است اضافه کرد: تعدادی از واحدهای شهربازی های این استان به موضوع مهم استانداردسازی و اعلان وضعیت تجهیزات خود کم توجهی کردند که به این دلیل واحدهای آنها پلمب شد.
وی افزود: در راستای استانداردسازی شهربازی های این استان 134 مجوز صادر و 150وسیله شهربازی سال گذشته پلمب شد.
به گزارش ایرنا مدیرکل استاندارد همدان گفت: 606 مورد بازدید و بازرسی از مراکز تفریحی این استان در سال گذشته انجام شده است.
مددی تاکید کرد: استانداردسازی تجهیزات، زمین و شهربازی از الزامات قانونی است لذا بهره برداران باید نسبت به دریافت تائیدیه بازرسی از اداره استاندارد اقدام کنند.
وی در ارتباط با فعالیت های صورت گرفته در صنایع انرژی بر گفت: 46 مورد بازرسی از این واحدها در سال گذشته انجام شده که برای 21 واحد گواهی نامه ایمنی صادر شده است.
مدیرکل استاندارد همدان افزود: همچنین 25 مورد اخطاریه برای فعالان در بخش صنایع انرژی بر صادر و رونوشت اخطاریه به شرکت های برق و گاز ارسال شده است.
مددی گفت: این اداره کل در چهارماهه سال جاری اقدام به بازرسی از 150 تاسیسات گاز پرکنی، 254 واحد تولیدی و 14 واحد خدماتی کرده است.
وی افزود: همچنین در مدت یاد شده در حوزه اوزان و مقیاس ها 733 نازل عرضه سوخت مایع، 102باسکول ثابت همکف و یک هزار و 600 مورد سایر وسایل سنجش مورد آزمون قرار گرفتند.
مدیرکل استاندارد همدان بیان کرد: 658 مورد نمونه برداری و 314 مورد آزمون از واحدهای تولیدی این استان امسال انجام شده و 32 پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شده است.
مددی یادآوری کرد: 42 جایگاه سی ان جی در این استان فعال هستند که سهمیه گاز یک جایگاه به علت دریافت نکردن تائیدیه رفع نواقص بحرانی قطع شد.
استان همدان 25 شهر بازی دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار