نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1396 - 18:48   |   کد مطلب: 23102
فرماندار ملایر گفت: اخیراً چه انفاقی در دانشگاه ملایر افتاده است، نمی‌دانم، بعید هم می‌دانم از طرف دانشگاه بحثی به وجود آمده باشد، بنا بود آن استاد رضایت دهد و موضوع تمام شود اما نمی‌دانم به چه دلیل مجدداً این اتفاق افتاده است.

به گزارش ملایری‌ها عبدالعظیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص احضار دانشجویان دانشگاه ملایر به دادگاه، اظهار کرد: امروز دیدم که در کانال خبری دانشجویان استادی مجدداً ار دانشجویان شکایت کرده است.

وی با بیان اینکه این موضوع کاملاً شخصی است و بحث رئیس دانشگاه و یا جریان سیاسی در کار نیست، ادامه داد: موضوع شکایت از مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر را پیگیری کردم و از ماجرا و استادی که شکایت کرده است مطلع شدم اما از این موضوع جدید اطلاعی ندارم.

فرماندار شهرستان ملایر بیان کرد: این قضیه شخصی است و بیشتر از این اطلاع ندارم، ضمن اینکه ما رسماً از چیزی مطلع نشده‌ایم.

وی با اشاره به موضوع بازداشت مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر، تأکید کرد: آن موضوع درست است که اصل و اساسش مربوط به انتصاب رئیس دانشگاه بوده است چراکه استادی به رئیس دانشگاه تبریک گفته بود و برخی دانشجویان واکنش نشان دادند اما آن استاد از دانشجویان شکایت کرد.

رضایی تأکید کرد: رئیس دانشگاه در آن زمان گفت ما اصلاً اطلاعی از قضیه نداشتیم و موضوع کاملاً شخصی بوده و درست است که مبنای سیاسی داشته اما موضوع شکایت شخصی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اخیراً چه انفاقی افتاده است نمی‌دانم! بعید هم می‌دانم از طرف دانشگاه بحثی به وجود آمده باشد، بنا بود آن استاد رضایت دهد و موضوع تمام شود اما نمی‌دانم به چه دلیل مجدداً این اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار