فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

10. مرداد 1396 - 18:47   |   کد مطلب: 23101
استاندار همدان با بیان اینکه قرار نیست از همدان بروم و در خدمت نظام و دولت هستم،گفت: برای یکسال آینده در همدان برنامه‌ریزی کرده‌ام.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ محمدناصر نیکبخت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان همدان با ظرفیت‌هایی که دارد میزان اشتغال تعیین شده برای  آن منطقی است گفت: نیازمند همت همگانی و همکاری تمام دستگاه‌های استان، بانک‌ها و استقبال سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال در استان هستیم.

وی بیان کرد: در پایان هر فصل ارزیابی از عملکرد مدیران و مدیرت آنها در استان انجام می‌شود تا بتوانیم مسیر توسعه استان را طی و به میزان اشتغالی که در کشور برای همدان تعیین شده دست یابیم.

نیکبخت با اشاره به اینکه همدان آینده خوب و روشنی را دارد عنوان کرد: نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی پیگیر رفع مشکلات آب استان بودند و راهکارهای مناسبی ارائه شده است.

وی اعلام کرد: برای رفع مشکل آب شرب همدان تا آینده‌های دور طبق پیگیری‌ها تصمیماتی گرفته شده که به زودی عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

استاندار همدان اظهار داشت: در سفر مقام معظم رهبری در سال 83 به همدان یکی از مصوبات تأمین آب سالم برای همدان بود تا همدان از مضیغه درآید و این تصمیمدر حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حوزه کسب و کار از رتبه 24 در سال 94 به رتبه 11 در سال 95 رسیدیم و بالای 100 درصد رشد داشتیم گفت: دولت تمام توانش را برای حل مشکلات اقتصادی گذاشت و سال گذشته تعداد بیمه شدگان برای نخستین بار در همدان 10 هزار نفر بود.

نیکبخت تصریح کرد: بر اساس آمارهای مرکز آمار ایران در سال گذشته همدان به نرخ تک رقمی بیکاری رسید و سومین استان در کشور بودیم ولی این موارد کافی نیست و برای حل مشکلات اشتغال جوانان جای کار زیادی وجود دارد و باید با تمام توان به مطالبات مردم پاسخ دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در 4 سال آینده نیز در همدان حضور دارید یا خیر، اظهار داشت: من به عنوان سرباز نظام هستم و سرباز نظام نیز هرگونه فرمانده‌اش بخواهد عمل می‌‌کند و اگر یک روز هم باشم فکر می‌کنم همیشه هستم.

استاندار همدان با بیان اینکه ما دولتمردان باید همیشه احساس کنیم که هستیم تا به خوبی تلاش کنیم گفت: من در خدمت نظام و دولت هستم و قرار هم نیست بروم ضمن اینکه حداقل برای یکسال آتی در حال برنامه‌ریزی کرده‌ام.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار