نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1396 - 9:22   |   کد مطلب: 23097
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ملایر خبر داد
کسب 4 رتبه برتر مسابقات ملی مهارت مرحله استانی توسط جوانان ملایری
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ملایر گفت: مرحله استانی مسابقات ملی مهارت روز ششم مردادماه در همدان برگزارشده و چهار نفر از جوانان ملایری رتبه برتر را کسب کردند.

احسان فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت هرساله در سه بخش شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود.

 وی افزود: هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرحله استانی روز ششم مردادماه در همدان و با حضور 13 نفر شرکت‌کننده از ملایر در 11 حرفه برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ملایر گفت: مرحله اول این مسابقات در شهرستان ملایر و به‌صورت کتبی برگزارشده  این افراد به‌عنوان نفرات برتر شهرستان ملایر به این مسابقه اعزام شدند.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر در چهار حرفه توسط جوانان ملایری بیان کرد: امیرمحمد ترکمانی در رشته جواهرسازی، امید عبدلی حسین‌آبادی در رشته نگهداری ماشین‌های سنگین، محدثه بیات در رشته گل‌آرایی و محمد مسعود عزیزی در رشته قنادی رتبه‌های برتر این رقابت را کسب کردند.

فراهانی گفت: نفراتی که در این رقابت جایگاه اول را کسب کرده در یک دوره تمرینی حضور یافته و در صورت کسب امتیازات لازم به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی گفت: مسابقات ملی مهارت در مرحله کشوری آذرماه در مرکز تربیت مربی کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار