نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. مرداد 1396 - 20:29   |   کد مطلب: 23091
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر از مهر و موم پنج واحد آلاینده در ملایر از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها مجید شعبانلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه کارشناسان اداره محیط زیست همه روزه برای پایش صنایع و واحدهای آلاینده به واحدهای آلاینده مراجعه کرده و از روند فعالیت آنها بازدید می‌کنند، اظهار کرد: هر واحد آلاینده در مراحل ابتدایی با اخطاریه رفع آلودگی و تذکر مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای آلاینده شاخص ملایر شامل واحدهای سیلیس‌کوبی و خشکبار هستند افزود: تاکنون تعداد زیادی اخطاریه برای واحدهای آلاینده صادر شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر از مهر و موم پنج واحد آلاینده در سال جاری در ملایر خبر داد و گفت: این واحدها شامل چهار واحد سیلیس‌کوبی و یک واحد کارخانه آسفالت بوده است.

وی از پلمب کارخانه آسفالت ملایر در روز گذشته توسط اداره محیط زیست این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این واحد تولید آسفالت با دستور دادستان به علت انتشار گرد و غبار و گازهای آلاینده در هوا مهر و موم شد.

شعبانلو ادامه داد: این واحد چندین بار توسط کارشناسان اداره محیط زیست مورد پایش قرار گرفت و با توجه به عدم اقدام در رفع مشکل با وجود صدور دو مورد اخطاریه برای رفع آلایندگی، با حکم قضایی مهر و موم شد.

وی بیان کرد: همه واحدهای دارای فعالیت مجوز دارند اما عده‌ای در کنترل آلودگی‌ها موفق نیستند که ما مجبوریم با صاحبان آنها برخورد کنیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر خاطرنشان کرد: برنامه ما پایش همه واحدها و نمونه‌برداری از واحدهای آلاینده است که اگر آلایندگی واحدی محرز شود صدور اخطاریه رفع آلایندگی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار