نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. مرداد 1396 - 13:16   |   کد مطلب: 23033
عضو منتتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر گفت: تا کنون بیش از 20 نفر برای شهرداری ملایر برنامه ارائه داده اند و شورا با انها جلسه گذاشته است که برخی از آنان توانمند بوده‌اند.

اکبر هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مباحث مطرح شده درباره شهردار جدید ملایر اظهار داشت:  شورای شهر جدید در را باز گذاشته و هر کس احساس کرده توانایی اداره شهرداری را دارد می تواند برنامه ارائه دهد و از نظرات و پیشنهادات وی استفاده می کنیم.

وی افزود: تا کنون بیش از 20 نفر برای شهرداری ملایر برنامه ارائه داده‌اند و شورا با آنها جلسه گذاشته است که برخی  از آنان توانمند بوده‌اند.

عضو منتتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر با اشاره به برخی نظر سنجی ها بیان کرد: این نظر سنجی ها هیچ پایه و اساسی نداشته و بعضی از کسانی که نامشان برده می شود حتی اعلام آمادگی نکرده اند.

وی گفت: ما نمی توانیم وارد آزمون و خطا شده و باید از کسی استفاده کنیم که دارای تجربه کافی باشد، چرا اینکه نمی توان کسی را در شهرداری آورد و به آن زمان داد که آیا می تواند کار کند یا نه!

هاشمی افزود: د این دوره به دنبال کسی هستیم که هم تجربه کار و تخصص داشته و بالاتر از این‌ها دارای تعهد کاری باشد و مسئله تعهد برای ما ارجعیت دارد.

وی گفت: گزینه اصلی ما بیشتر روی کسانی است که تجربه کار داشته باشند و این مسئله برای ما مهم است و نمی توانیم چند ماه وقت بگذاریم که آیا کسی می تواند در شهرداری کار کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار