نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. تير 1396 - 23:01   |   کد مطلب: 22943
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان مطرح كرد
گرد و غبار در همدان مهمان ناخوانده از كوير/ ادامه گرد و غبار تا دوشنبه
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بيان اينكه در گذشته گرد و غبار كوير به همدان نمي‌رسيد، گفت: اكنون گرد و غبار مهمان ناخوانده از كوير است و تا روز دوشنبه شاهد اين وضعيت در استان همدان هستيم.

به گزارش ملایری‌ها؛ نادر پیرتاج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، با اشاره به وجود غبار از امروز تا دوشنبه در برخی ساعات در استان،‌ اظهار کرد: در گذشته گرد و غبار کویر به همدان نمی‌رسید؛ اما اکنون گرد و غبار مهمان ناخوانده استان از کویر است.

وی به رشد موقت ابر در برخی نقاط استان در ساعات بعد از ظهر اشاره کرد و گفت: این وضعیت تا دو روز آینده با احتمال خفیف رگبار و رعد و برق در استان ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: تا روز دوشنبه طی ساعات بعد از ظهر شاهد وزش باد در برخی نقاط استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خنکی نسبی دمای هوا را از روز گذشته در استان شاهد هستیم، ادامه داد: خنکی دمای هوای استان تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد و از روز دوشنبه مجدداً افزایش نسبی دمای هوا را شاهد خواهیم بود.

پیرتاج با اشاره به دما هوای همدان طی 24 ساعت گذشته، تصریح کرد: دمای هوای همدان در این بازه زمانی در خنک‌ترین ساعت 11 درجه سانتیگراد بالای صفر و در گرمترین ساعت 35 درجه سانتیگراد ثبت شد.

وی گرمترین و خنک‌ترین شهرهای استان را برشمرد و یادآور شد: همدان و بهار با دمای 11 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهرهای استان و ملایر، نهاوند و اسدآباد نیز با دمای 37 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرمترین شهرهای استان به ثبت رسیدند.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به دمای 11 درجه‌ای همدان و بهار در خنک‌ترین ساعات طی 24 ساعت گذشته،‌ همدان به عنوان یکی از سه شهر خنک ایران در این بازه زمانی گزارش شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار