نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. تير 1396 - 9:20   |   کد مطلب: 22924
امام جمعه ملایر گفت: عید فطر را روز نمایش وحدت جهان اسلام است و در این روز بزرگ همه مسلمانان دست به قنوت شده و از خدا درخواست بهترین‌ها را می‌کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری در خطبه‌های عید نماز فطر ملایر با روز عید فطر را روز نمایش وحدت جهان اسلام عنوان و اظهار داشت: در این روز بزرگ همه مسلمانان دست به قنوت شده و از خدا درخواست بهترین‌ها را می‌کنند.

وی با تأکید به محافظت از حالت معنوی این ماه بیان کرد: اعمال ماه رمضان را باید حفظ کرد و سعی کنیم همین حال معنوی را رمضان آینده حفظ کنیم.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به تحولات سیاسی عربستان بیان کرد: سران آل سعود باید بدانند که تکیه‌بر آمریکا اسلام واقعی نیست و این تغییرات نظام آن‌ها را سست‌تر می‌کند.

وی گفت: حکومت ظالمانه تداوم پیدا نمی‌کند و همان‌گونه که تا 25 سال آینده اسرائیل نابود خواهد شد دوستان آن نیز نابود شدنی هستند.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به ترقه‌بازی‌های داعش بیان کرد: سپاه، بسیج، ارتش و نیروهای نظامی عوامل اقتدار این کشور هستند و نباید مسئولین به آنان طعنه بزنند و به آنان دولت تفنگ دار بگویند.

وی اقدام موشکی سپاه را سبب اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: سپاه سبب سازندگی در کشور شده است و آثار و برکات فراوانی برای کشور داشته است.

امام‌جمعه ملایر با انتقاد از وضعیت حجاب بیان کرد: وضعیت حجاب در خیابان‌ها باید مطابق با شرع مقدس اسلام باشد و زنا و مردان در جامعه به این مسئله باید توجه کنند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار