نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. تير 1396 - 23:00   |   کد مطلب: 22919
بر اساس پیش بینی هواشناسی پدیده گرد و غبار روز یکشنبه نقاط مختلف استان را فرا می گیرد | از روز دوشنبه هفته جاری دمای هوای همدان افزایش می باید | گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته اسدآباد و ملایر با 32 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از همدان پرس؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی پدیده گرد و غبار از روز یکشنبه نقاط مختلف استان را فرا می گیرد.

شهرام حکیمی با اعلام اینکه از روز دوشنبه هوای استان گرم تر می شود؛ افزود: با توجه به جوی پایدار در همدان، آسمان استان تا 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و پدیده غبار محلی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه از روز دوشنبه هفته جاری دمای هوای همدان سیر صعودی خواهد داشت گفت: در این مدت دما با شیب ملایم تا 2 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

حکیمی ادامه داد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 10 درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 31 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی اظهار کرد: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته اسدآباد و ملایر با 32 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، بهار با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار