نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. تير 1396 - 14:58   |   کد مطلب: 22911
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خيريه استان همدان از برگزاري نخستين پویش استانی «سبک زندگی قرآنی» همزمان با روز قدس در همدان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مجتبی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، از برگزاری نخستین پویش استانی سبک زندگی قرآنی همزمان با روز قدس خبر داد و اظهار کرد: این پویش فرهنگی پیرو مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه ترویج سبک زندگی اسلامی و تاکیدات نماینده ایشان در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به منظور ترویج سبک زندگی قرآنی با استفاده از روش‌های نوین تبلیغات محیطی در سطح جامعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان نیز قدم‌هایی را در این زمینه برداشته است، گفت: طرح‌ها و پیام‌های جذاب توسط طراحان مطرح کشوری از محتوای آیات قرآن کریم در قالب طرح‌های مفهومی استخراج و با طراحی زیبا و گرافیک جذاب در این زمینه تهیه شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف  و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی  اداره کل اوقاف استان و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و معاونت فرهنگی سپاه همدان، تصمیم گرفته شده تا این طرح‌ها در قالب تابلوها و مجموعه‌های قابل رویت در سطح معابر عمومی، نصب و در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همزمان با ماه رمضان این اقدام فرهنگی در سطح شهر همدان انجام گرفت، گفت: مصرف‌گرایی،گرایش به تجمل و خودنمایی از مظاهر مفسده‌انگیز سبک زندگی غربی است که سعی شده در این پویش تبلیغاتی به آنها پرداخته شود تا فرهنگ‌سازی مطلوبی در سطح جامعه اسلامی صورت گیرد.

عباسی بیان کرد: عکس‌نوشت قرآنی، اینفوگرافی و تولید محتوا در فضای مجازی در رابطه با مباحث سبک زندگی قرآنی و تولید خبر و مصاحبه از برنامه‌های مهم این پویش فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه امسال همزمان با راهپیمایی روز قدس نخستین پویش استانی سبک زندگی قرآنی و اسلامی برگزار خواهد شد، افزود: در این روز مقابل بانک ملی شعبه خیابان پاسداران شهر همدان، غرفه ویژه‌ای در زمینه معرفی طرح‌های تبلیغاتی این پویش فرهنگی از ساعت 11 تا 13 راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف  و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه در این مکان با حضور هنرمندان استانی ویژه برنامه تئاتر خیابانی(پرفرمنس) با موضوع سبک زندگی قرآنی برگزار خواهد شد، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری در سفر ایشان به استان خراسان بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار