نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. تير 1396 - 14:57   |   کد مطلب: 22910
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: ملت ایران در روز قدس شعار آزادی‌خواهی فلسطین و انزجار خود را از ابرقدرت‌های ظالم جهان سر خواهند داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ داوود ابراهیمی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «فلسطین مهمترین مسئله امروز جهان اسلام است» اظهار کرد: این مهم اهمیت روز قدس را برای همه ما بیشتر تداعی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس روز انزجار همه ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان از آمریکا و رژیم صهیونیستی است گفت: ملت ایران در روز قدس  شعار آزادی‌خواهی فلسطین و انزجار خود را از ابرقدرت‌های ظالم جهان سر خواهد داد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی تصریح کرد: حضور گسترده و پرشورتر ملت‌های مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس روند برای فروپاشی رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته شتاب می‌بخشد.

وی اضافه کرد: ملت ایران امسال با حضور در راهپیمایی روز قدس در تبعیت از ولی فقیه حمایت خود را از مواضع انقلاب و آرمان‌های امام راحل اعلام می‌کنند و این حضور می‌تواند باعث تقویت روحیه‌ ملت‌های مسلمان و مردم مظلوم فلسطین تا رسیدن به آزادی قدس باشد.

ابراهیمی‌راد با تاکید بر حضور مردم انقلابی ملایر در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: با توجه شرایط امروز شرکت در راهپیمایی روز قدس حساسیت بیشتری را می‌طلبد و ملت ما با حضور ارزنده خود در این راهپیمایی پیام ایثار ، ایستادگی و مقاومت را به مردم جهان خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار