پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

1. تير 1396 - 14:50   |   کد مطلب: 22908
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان ملایر:
حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی است بر دهان یاوه‌گویان غرب
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان ملایر با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کردند: حضور در اين راهپيمايي انقلابی و استراتژیک مشت محكمي است بر دهان ياوه‌گوياني چون وزير خارجه آمريكا كه سخن از تغيير حكومت در ايران مي‌گويد.

به گزارش ملایری‌ها؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان ملایر با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کردند: حضور در اين راهپيمايي انقلابی و استراتژیک مشت محكمي است بر دهان ياوه‌گوياني چون وزير خارجه آمريكا كه سخن از تغيير حكومت در ايران مي‌گويد.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

امام خميني (ره) رمضان سال 1358در  پیامی سرنوشت ساز، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس تعیین کرد و آن را روز حیات اسلام نامیدند. روز قدس، روز بیداری و خروش وجدان های آزاده جهانیان است که در برابر جنایت های ظالمانه رژیم غاصب و خونریز صهيونيست به میدان می آیند تا ضمن تجديد پيمان با  آرمان های امام خميني (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی)  از آرمان های جبهه مقاومت حمایت نموده و از جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی و ایدئولوژی استکبارجویانه آنها در کشورهای منطقه نظیر سوریه، عراق، یمن، افعانستان، لبنان، بحرین و دیگر بلاد اسلامی، اعلام انزجار نمایند.

 

تفکرات و تحرکات تأمل برانگیزی که در پی خاموش کردن شعله‌های مقاومت و نیز مشروعیت ‌بخشی به رژيم اشغالگر قدس است هرگز قادر نخواهد بود با تضعیف روحیه پایداری و ایستادگی ملت فلسطین؛ رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکای جنایتکار را که اینک نزد افکار عمومی جهانیان منفورتر، ضعیف‌تر و منزوی‌تر از همیشه هستند از باتلاق و مخمصه راهبردی امروز نجات بخشد.

 

حضور در اين راهپيمايي انقلابی و استراتژیک مشت محكمي است بر دهان ياوه گوياني چون وزير خارجه آمريكا كه سخن از تغيير حكومت در ايران مي گويد. عربده کشان تازه به دوران رسيده آمریکای جنایتکار و نوچه هاي قبيله ايشان چون رژيم صهيونيستي، عربستان وداعش بايد بدانند كه عمر كوتاهشان به اندازه صداي بلندشان نيست و به فضل الهي چندسال آينده با نابوديشان جهان بدست صاحب اصلي خود و آرامش واقعي خواهد رسيد .

استکبار جهانی باید بداند  شیر بچه های حیدر کرار در هر قوم، نژاد و منطقه ای در هر زمانی آماده اند  باغ "و الشهادات استظهارا علی مجاهدات" را  با تقدیم کردن خون خود آبیاری کنند و با شعار جاودانه " لا سیف الا ذوالفقار"  با پرتاب موشک های ذوالفقار  پاسخي قاطع و رعد آسا به ترقه بازيهاي آنان دهند. همچنان كه ديديديم سپاهيان انقلاب اسلامی با نشان دادن گوشه اي كوچك از دستاورد های پیشرفته خود کفایی در عرصه صنایع دفاعی باری دیگر اثبات کردند حامی همیشگی مردم عزيز ايران آماده دفاع از اين مرز و بوم هستند و همانطور که مقام عظمای ولایت بارها گفته اند لازم است ملت عزیز ایران قدر امنیت حاصل از خون شهیدان را بدانند.

در اين برهه مهم از تاريخ كه مردم اعتماد خود به نظام را با حضور حداكثري پاي صندوق راي ثابت كردند از مسئولين كشوري ميخواهيم با حفظ اتحاد و ولايتمداري، خدمت به اسلام و كشور موجب حفظ تعادل خود در اين پيچ تاريخي شوند و مبادا از جاده انقلاب خارج شوند و خوراك خبري عوامل بيگانه ای را فراهم کنند كه از همه چيز نا اميد گشته اند و فقط چشم به عوامل فریب خورده داخل كشور را دارند. مسئولين بايد توجه كنند كه انتخابات تمام شده و دوقطبي سازي دركشور هيچگاه به نفع كشور نخواهد بود. هم اكنون اتحاد و همدلي و حركت در مسير ولايت بيشتر از هر زمان ديگري براي كشور ضروري است و سخنان نسنجیده  و اعمالي كه دراين مسير پيشرفت نباشد ضربات جبران ناپذيري خواهد داشت كه عواقب آن بر عهده مسئولين و به ضرر ملت عزیز ایران خواهد بود.

لذا از تمامی آحاد ملت می خواهیم با تمسک به ریسمان الهی و پیروی از ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی ) هدف راستین انقلاب اسلامی ایران؛ ایجاد تمدن اسلامی را  تحقق بخشیم و شاهد پیشرفت های چشمگیر جهادی در عرصه های علمی اقتصادی و سیاسی و اجتماعی باشیم که مصداقی بارز برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی می باشد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان ملایر

دیدگاه شما

آخرین اخبار