نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. تير 1396 - 10:08   |   کد مطلب: 22905
نماینده مردم ملایردر مجلس با اشاره به اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس به منزله پشتیبانی از مبارزات مردم فلسطین است، گفت: روز قدس راهبردی برای وحدت دنیای اسلام در مقابله با نظام سلطه و استکبار ‌جهانی است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس یکی از یادگار‌های امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی است و مسئولیت مردم در این مقطع بزرگداشت حرکت‌های‌ ملت مبارزه فلسطین با رژیم صهیونیستی است.

وی ضمن محکومیت و انزجار از حملات وقیهانه رژیم صهیونیستی اسرائیل و کشتار مسلمانان بی‌دفاع فلسطین از عموم ملت مومن و روزه‌دار ایران اسلامی به ویژه مردم مبارز و ولایتمدار  شهرستان ملایر خواست تا باحضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس‌ همگام و هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان بار دیگر صدای عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی سر داده‌‌ و با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب ‌اسلامی که همان آزادی قدس شریف است تجدید میثاق کنند.

کاظمی با اشاره به اتفاقات اخیر و حرکت منفورانه و تروریستی با حمایت‌های رژیم صهیونیستی و رژیم‌های استکباری دنیا به ویژه آل‌سعود در تخریب و ترور در مجلس شورای ‌اسلامی و حرم مطهر امام راحل تصریح کرد: با توجه به ویژه بودن شرایط امسال  ضروریست حضور مردم حماسی‌تر‌، باشکوه‌تر و باعظمت‌تر از سنوات گذشته انجام شود.

نماینده مردم ملایر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر حضور گسترده و حداکثری ملت در روز قدس تاکید کرد: ضروریست ملت ایران این ندا را لبیک گفته و بار دیگر یکپارچگی‌، وحدت و حمایت همه جانبه خود از مبارزات حق‌طلبانه ملت فلسطین را به دنیا اعلام کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس و آزادی مسجدالاقصی به عنوان نخستین مسئله جهان اسلام و ملل آزاده دنیا، راهبردی برای وحدت دنیای اسلام در مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است، گفت: به عنوان نماینده ملت  در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور گسترده و میلیونی مردم ایران در راهپیمایی روز قدس و دفاع از مظلومیت ملت فلسطین هستم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار