نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. خرداد 1396 - 15:51   |   کد مطلب: 22896
معاون عمرانی استاندار همدان تصریح کرد: تردد تریلرها از محور ملایر به سمت آورزمان همچنان ممنوع است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا، محمودرضا عراقی چهارشنبه 31 خرداد در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان، افزود: با توجه به نظرات تخصصی پلیس‌راه، تا زمان اصلاح مسیر و برقراری امنیت کامل در محور آورزمان- ملایر همچنان تردد تریلرها از این محور ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه کشته شدن 40 نفر در سال گذشته در این محور مبنای درست آماری ندارد، یادآور شد: شورای تأمین چنین تصمیمی را اتخاذ کرده بود که اکنون نیز با واگذاری موضوع مورد بحث به ما، همچنان عدم تردد تریلرها را از این محور تصویب می‌کنیم.

عراقی با تأکید بر اینکه نباید برای به خطر انداختن جان هموطنان ریسک کنیم، افزود: وقتی تشخیص دستگاه تخصصی بر عدم ورود این خودروها به این محور است بنابراین باید جان انسان‌ها را به اقتصاد آنها ترجیح دهیم.

معاون عمرانی استاندار همدان خاطرنشان کرد: پس از ایمن‌سازی جاده، تردد تریلرها در این محور آزاد خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان نیز گفت: وضعیت ایمنی جاده، عریض بودن آن و همچنین عدم روشنایی جاده موجب خطرساز بودن این جاده شده است.

سرهنگ علی فکری در پایان درباره مدیریت بحران خودروهای حامل سوخت هنگام بروز حادثه گفت: در ابتدای امر باید ضوابط و آموزش‌های لازم به رانندگان خودروها ارائه شود و در مانوری این فرآیند بررسی شده سپس وظایف هر کسی تعریف شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار