نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. خرداد 1396 - 20:56   |   کد مطلب: 22880
جانشین فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: پیام‌ عملیات موشکی سپاه علیه داعش به تحریم‌کنندگان ایران این بود که جمهوری اسلامی برای تأمین امنیت خود از کسی اجازه نمی‌گیرد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس، علی قادری بعد از ظهر امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با اشاره عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه گروهک تروریستی داعش اظهار کرد: این عملیات انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عوامل تروریسم جهانی و داعشیان وهابی بود که هم در قالب پدافند عامل و هم در قالب پدافند غیرعامل می‌توان آن را تحلیل کرد.

وی با بیان اینکه پیام این عملیات برای رژِیم اشغالگر قدس این بود که ما با عبور از فراز کشورها می‌توانیم حتی تهدیدات موجود رژیم اشغالگر قدس را خنثی کنیم، افزود: یکی از پیام‌های این عملیات به تحریم‌کنندگان موشکی به ویژه آمریکا این بود که جمهوری اسلامی برای انجام رزمایش از کسی اجازه نمی‌گیرد، بلکه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و مسؤولان با تدابیر و اقتدار خود عمل می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ادامه داد: در راستای انجام اهداف پدافند غیرعامل در حوزه قرارگاه زیستی بر اساس ابلاغیه‌ای رزمایشی در این حوزه انجام خواهد شد و تلاش خواهیم کرد رزمایش را در زمان موعد برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: سناریوی لازم برای رزمایش حوزه زیستی آماده شده و هماهنگی‌های لازم با کمیته‌های مورد نظر نیز انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار