نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. خرداد 1396 - 20:53   |   کد مطلب: 22879
مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد
اجرای طرح سنجش در بين 3500 نوآموز ملایری
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از اجرای طرح سنجش در بين 3 هزار و 500 نوآموز در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ کاوه برخورداری اظهار کرد: طرح سنجش دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان از 27 خردادماه در دو مرکز رشد در 20 متری رسالت جنب ورزشگاه الهیه و مدرسه حاج طوسی واقع در بلوار 15 خردادماه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه برای شروع سال تحصیلی جدید تعداد 3 هزار و 500 دانش‌آموز در پایه اول ابتدایی در مدارس شهرستان ملایر ورود پیدا خواهند کرد گفت:  همه این دانش‌آموزان باید طرح سنجش خود را سپری کرده باشند تا بتوانند در پایه اول ابتدایی ثبت نام شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: در هر مرکز روزانه 42 نفر مورد سنجش قرار می‌گیرند و این مراکز همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 آماده خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان مراجعه‌کننده هستند.

وی تصریح کرد: در طرح سنجش دانش‌آموزان در زمینه‌های بینایی‌سنجی، شنوایی سنجی، آمادگی تحصیلی و مراقبت سلامت از دانش‌آموزان تست می‌شوند.

برخورداری در زمینه چگونگی نوبت‌دهی در این دو مرکز خاطرنشان کرد: نوبت‌دهی در این مراکز از طریق ثبت نام در سامانه سنجش بدو ورود و توسط مدیران مدارس انجام می‌شود و خانواده‌ها با مراجعه به مدارس توسط مدیران در این سامانه ثبت نام شده و نوبت مراجعه به این مراکز مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار