نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. خرداد 1396 - 10:12   |   کد مطلب: 22877
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی موج حرکت مردمی را بهترین راهبرد در مقابله با استبداد رژیم صهیونیستی دانست و بر لزوم ترویج تفکر ضد صهیونیستی در سراسر جهان تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین محورهای شکست صهیونیست‌ها، توجه به روز جهانی قدس است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه  در جمع بازاریان و اصناف ملایر با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در بسیاری از موارد به ویژه در برخورد با تشیع اظهار کرد: امام خمینی(ره) اولین کسی است که بعد از تاریخ ائمه معصومین(ع) در مقابل ظلم ایستاد و با تمام وجود ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساند.

وی با بیان اینکه امروز در سراسر دنیا تفکر ضد صهیونیستی شکل گرفته است، داعش را دست‌پرورده رژیم صهیونیستی دانست و افزود: حمله تروریستی اخیر در تهران به لطف خدا و هوشمندی سپاه، ناجا و وزارت اطلاعات با حداقل آسیب در نطفه خفه شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی موج حرکت مردمی را بهترین راهبرد در مقابله با استبداد رژیم صهیونیستی دانست و بر لزوم ترویج تفکر ضد  صهیونیستی در سراسر جهان تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین محورهای شکست صهیونیست‌ها، توجه به روز جهانی قدس است.

وی در ادامه با بیان اینکه روز قدس پل مستحکمی در مقابل زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها ایجاد کرده است، افزود: دشمنان بدانند طبق فرموده مقام معظم رهبری هر حرکتی علیه ایران صورت گیرد، تل آویو با خاک یکسان خواهد شد.

آزادیخواه در ادامه با بیان اینکه طرح تحریم جامع ایران و سوریه توسط آمریکا از سوی رژیم صهیونیستی طراحی می‌شود و آمریکا عروسکی در دست صهیونیست‌هاست، اظهار داشت: ما باید خودمان تلاش کنیم با روح برادری، اخوت و رفاقت و کنار گذاشتن گرایش‌ها و تفکرات سیاسی، رو به جلو حرکت کنیم و این تنها راه نجات کشور است.

وی با تبریک فرا رسیدن اول تیرماه روز اصناف از زحمات و تلاش‌های اتاق اصناف، بسیج اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر و هیات رئیسه اتحادیه‌های مختلف شهرستان تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: تفکر اجتماعی اصناف و بازاریان و اعتماد مردم به بازار موجب شکل‌گیری انقلاب شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز هم بازاریان ما باید با این مراوده‌های اجتماعی و رد و بدل‌های خرده رفتارهای اجتماعی تفکر ضد صهیونیستی را بین مشتریان بسط دهند و به لقمه حلال؛ حق مشتری و حقوق اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار